کد خبر: 850247
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۴
8 نفر از علمای صوفی حیدرآباد هندوستان به زیارت حرم مطهر رضوی مشرف شدند و از بخش‌های مختلف این مکان معنوی بازدید به عمل آوردند.

«سید اسرار حسین رضوی‌المدنی» یکی از این عالمان، در حاشیه بازدید از موزه قرآن کریم اظهار کرد: برای دومین بار است به زیارت حرم مطهر رضوی مشرف می‌شوم. بازدید از موزه قرآن برای من بسیار ارزشمند است. زیرا از بلندمرتبه‌ترین عبادات در نزد خداوند متعال، نظاره کردن به قرآن کریم است.

وی افزود: خدمتگزاران به دین اسلام، برای من بسیار قابل احترام هستند و از خداوند می‌خواهم آن‌ها را در انجام وظایف خویش موفق سازد.

یک قاری بین‌المللی قرآن کریم نیز در این بازدید عنوان کرد: اهمیت دادن به جایگاه قرآن کریم و محافظت از آن در بخش‌های گوناگون این موزه، امری است که مورد اهتمام بسیاری از مسئولان آستان قدس رضوی قرار گرفته است و موجب ارتقای جایگاه قرآن کریم میان جهانیان و معرفی آن به مخاطبان به بهترین صورت می‌شود.

«متین علی شاه قادری» با اشاره به اقدامات شوم دشمنان مکتب اسلام گفت: دشمنان این مکتب برای تفرقه‌اندازی میان اهل تشیع و تسنن، به تبلیغات فراوانی به صورت‌های گوناگون دست زده‌اند. آن‌ها تلاش دارند از این اختلافات نهایت سوء‌استفاده را بکنند.

این نماینده مجلس علمای صوفی هندوستان، ایران را از جمله کشورهایی دانست که نماد وحدت برای سایر کشورهای مسلمان به شمار می‌آید و افزود: در این کشور، اهل تسنن در کنار تشیع با امنیت زندگی می‌کنند و تمام تلاش خود را برای برپایی دین اسلام با اجرای صحیح دستورات و آموزه‌های ائمه اطهار(ع) به کار می‌گیرند.

لازم به یادآوری است؛ این گروه 8 نفره از بزرگان فرقه‌ای به نام قادریه بودند که علاوه بر زیارت و بازدید از موزه؛ مهمان سفره کریمانه امام هشتم شیعیان نیز شدند.


نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار