کد خبر: 850246
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۳
به مناسبت فرارسیدن نیمه شعبان و ایام میلاد با سعادت حضرت مهدی(عج)؛
معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی ویژه برنامه‌های دهه مهدویت در حرم مطهر رضوی را اعلام کرد.

حجت‌الاسلام و المسلمین سیدجلال حسینی با بیان اینکه همزمان با فرارسیدن نیمه شعبان و ایام میلاد با سعادت حضرت مهدی(عج) ویژه برنامه‌های متنوعی در اماکن متبرکه رضوی تدارک دیده شده است، به تشرح برنامه های فرهنگی- تبلیغی دهه مهدویت پرداخت.

وی با اشاره به سخنرانی حجج اسلام و المسلمین محسن کافی، علی اکبر صادقی‌رشاد، مسلم داوودنژاد، جواد جعفری، دکتر سعدی و سیدابوالفضل طباطبایی همزمان با دهه مهدویت در رواق امام خمینی(ره) اظهار داشت: فضلیت نیمه شعبان، مهدویت در قرآن، اخلاق مهدوی، شاخصه‌های حکومت مهدوی، ویژگی‌های اخلاقی یاران امام زمان(عج) و تربیت جوانان مهدی موضوعاتی است که در این سخنرانی‌ها به آن پرداخته می‌شود.

وی عنوان کرد: محمد گلابگیر، هادي الهی، حمید اکبري، رضا عرفانیان، کاظم ذوقیان، محمد عطاپور، کاظم غلامشاهی، علی ملائکه، مرتضی طاهري، حسن شالبافان، رضا قانع، حسین محمدنیا، امیر عارف، جعفرملائکه و عباس حیدرزاده مداحان و ذاکرانی هستند که در ایام میلاد گل نرگس، حضرت مهدی(عج) در حرم مطهر  رضوی به مدیحه سرایی می‌پردازند.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به برگزاری برنامه سخنرانی و بیان معارف مهدوی همه روزه قبل و بعد از نماز‌های یومیه در مسجد جامع گوهرشاد بیان کرد: حجج اسلام و المسلمین رضاعلی عزیزی، سیدعلی موسوی‌صدر، اسدالله ابوالفضلیان سخنرانانی هستند که با موضوع تاریخ و زندگانی امام زمان(عج)، امام زمان(عج) از منظر قرآن و شرح زیارت روزانه امام زمان (عج) در شبستان گرم مسجد گوهرشاد سخنرانی می‌کنند.

معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی شب زنده‌داری و مناجات را یکی از اعمال مورد تأکید در شب نیمه شعبان عنوان کرد و افزود: همزمان با شب نیمه شعبان ویژه برنامه‌ای از ساعت 30 بامداد در حرم مطهر برگزار می‌شود و در این برنامه علاوه بر قرائت دعای کمیل و مناجات خوانی توسط امیر عارف مداح و ذاکر اهل بیت(ع)، حجت‌الاسلام و المسلمین مهدی ماندگاری به ایراد سخنرانی خواهد پرداخت.

وی خاطرنشان کرد: ویژه برنامه دعای ندبه در روز میلاد امام زمان(عج) نیز با نوای حسن شالبافان قرائت خواهد شد و در این برنامه نیز حجت الاسلام و المسلمین مهدی ماندگاری سخنرانی خواهد کرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار