کد خبر: 850235
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۱
سایه روشن:
حسن روحاني در مناظره دوم سخناني تعجب برانگيز بر زبان راند و آن هم «اقليت‌خواندن» برادران و خواهران اهل سنت بود. با اينكه مطالب را از قبل نوشته بود (و حقوقدان هم است) متوجه نشد كه اقليت مذهبي خواندن اهل سنت هم خلاف قانون اساسي و هم تحقير آنان است. اقليت‌ها در قانون اساسي با ذكر نام آورده شده‌اند و مسلمان هم نيستند.
 
تعجب اينجاست كه توبه فرماياني كه از قضا رئيس شوراي عالي امنيت ملي هستند، براي رأي بيشتر حاضرند وحدت ملي را خدشه‌دار نشان دهند و بر گسل‌هاي اختلاف مذهبي بدمند.  مدیر مسئول روزنامه جوان درکانال تلگرامی خود نوشت: در سال 1395 سفري به سنندج داشتم. يكي از مديران كل استان مي‌گفت از 15 فرماندار استان فقط يك نفر(بيجار) شيعه است و 14 فرماندار ديگر اهل سنت هستند. همچنين مي‌گفت كردستان دومين استان كشور است كه از خدمات كميته امداد حضرت امام بهره مي‌برد.
 
شايد به‌كاري‌گيري زنان هنوز به اندازه مردان فرهنگ نشده باشد اما اين مسئله عام است و ربطي به اهل سنت ندارد. روحاني صادقانه بگويد چه كساني به فرماندار شدن زنان اعتراض دارند؟ آن هم در كشوري كه وزارت زن را هم تجربه كرده است. اين عوام‌گرايي مدرن آن هم از كسي كه ملبس به لباس روحانيت است، فوق‌العاده عجيب است. حال بايد ديد مخالفت با نصب فرماندار زن اهل سنت مسئله رقباي روحاني است (رئيسي-قاليباف) يا ايشان به عنوان شخص دوم نظام، پوستين اپوزيسيون پوشيده است تا كچلي‌هاي كارنامه خود را بپوشاند.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۲
0
1
چرا علیه اظهارات تفرقه برانگیز این شخص که به هر قیمتی می خواهد دوباره رای بیاورد دادخواست حقوقی تدوین نمی شود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
چه کسی ی نهادهایی می توانند این کار را انجام دهند؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار