کد خبر: 850060
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۸
فرماندار شهرستان دشتی خبر داد
غلامرضا مهرجو در نشست هم‌اندیشی مسئولان شهر کاکی با استاندار بوشهر با اشاره به اعتبارات ارزش افزوده و عوارض آلایندگی شهرداری‌ها و روستاهای دشتی تصریح کرد: در سه سال گذشته 23 میلیارد تومان اعتبارات عوارض آلایندگی در اختیار شهرداری‌ها و دهیاری‌ها برای توسعه عمران شهری و روستایی در شهرستان دشتی پرداخت شده است.
وی با بیان اینکه  52 درصد اعتبارات شهرستان دشتی به روستاها اختصاص یافته است، گفت: در سه سال گذشته 60 میلیارد تومان برای عمران روستایی شهرستان دشتی تخصیص یافت.
فرماندار دشتی با بیان اینکه  40 درصد اعتبارات شهرستان به عمران شهری اختصاص یافته است خاطر نشان کرد: علت افزایش اعتبارات به روستاها این است که بسیاری از پروژه‌های که هم شهرها و هم روستاها از آن منتفع هستند در روستاها اجرایی شده که طرح‌های راهسازی و مجتمع‌های آبرسانی از آن جمله است.
 
مهرجو با بیان اینکه شهر کاکی دارای 10هزار نفر جمعیت است گفت: 13 درصد جمعیت شهرستان دشتی در کاکی ساکن هستند که در سه سال گذشته 73 میلیارد ریال اعتبار از محل تملک دارایی برای عمران شهری و 30 میلیارد ریال از محل اعتبارات عوارض آلایندگی برای اجرای طرح‌ها تخصیص یافته است.
فرماندار دشتی با بیان اینکه در سه سال گذشته توجه خاصی به توسعه طرح‌های عمرانی و زیرساختی در دشتی شده اظهار داشت: در سه سال دولت تدبیر و امید 115 میلیارد تومان از محل اعتبارات تملک دارایی سرمایه‌ای به شهرستان دشتی تخصیص یافته که ضمن تکمیل طرح‌های عمرانی مختلف، پروژه‌هایی نیز اجرا شد و  افتتاح شده است.
وی ساخت 2 زمین چمن ورزشی، 4 بوستان شهری، معابر و میدان و اسفالت کوچه‌ها و خیابان‌ها را از دیگر پروژه‌های اجرا شده در کاکی دانست و افزود: علاوه بر اعتبارات یاد شده اعتباراتی از دیگر محل‌ها برای توسعه طرح‌های زیر ساختی در عرصه‌های مختلف درمانی، آموزشی، فرهنگی و هنری تخصیص یافته است.
 فرماندار دشتی با تاکید بر توجه به عمران شهری کاکی تصریح کرد: نوسازی شبکه آبرسانی، ساخت 2 مدرسه 12 کلاسه، اسفالت معابر عمومی، رفع انسداد آبراهها توسط کشاورزان از درخواست‌های مردم شهر کاکی است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر