کد خبر: 850042
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۱
مدیر کل مدیریت بحران استانداری البرز:
مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز درسازمان پارکها و فضای سبز شهرداری کرج حضور یافت و با اهدا لوحی به نمایندگی از استاندار، زحمات محمد رضا زین العابدینی مدیر عامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری کرج را ارج نهاد و از ایشان تقدیر کرد.

مهدی مهرور در این نشست که با همراهی جمعی از معاونین و مسئولان سازمان برگزار شد؛ ضمن تبریک اعیاد شعبانیه اقدامات سازمان را امری ماندگار و افتخار آفرین برای آینده شهر بیان کرد و گفت: کاشت تعداد زیادی درخت و ایجاد سبزینگی در عرصه های مختلف مناطق علاوه بر آنکه تاثیر بسزایی در کاهش آلودگی هوای آینده کرج دارد باعث ایجاد طراوت، شادابی و زیبایی در جای جای این کلانشهر شده و سلامت هوای آتی را در شهر تضمین خواهد کرد.

مهرور با بیان اینکه در حال حاضر وجود ریزگرد ها و آلودگی در هوای شهر معضلات بزرگی را در استان موجب شده است، اظهار داشت: کلانشهر کرج در گذشته بدلیل هویت باغشهری بهترین آب و هوا را داشته که در حال حاضر بدلیل توسعه صنعت و ساختمان دچار چالش آلودگی و بدنبال آن موجب تعطیلی مدارس شده است.

وی خاطر نشان کرد: سازمان پارکهای کرج با ایجاد سبزینگی و کاشت هزاران اصله درخت درمعابر، بوستان ها، اراضی باغستان و ... به کاهش آلودگی هوای شهر کمک کرده است و شهروندان در آینده، داشتن هوای پاک را مدیون اقدامات موثر سازمان پارکها خواهند دانست و گامی بلند در راستای رفع مشکلات کنونی که بر اثر آلودگی هوا در شهر حاکم است بر داشته خواهد شد.

این مسئول، حفظ جان آیندگان را در گرو امورات مرتبط با فضای سبز دانسته و ابراز داشت: زحمات مجموعه مدیریت شهری کرج و محمد رضا زین العابدینی مدیر عامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری کرج در زمینه اقدامات انجام شده همچنین تلاش شایسته در خصوص ملی کردن جشنواره لاله ها ی کرج و محقق شدن این امر بسیار قابل تقدیر است و در همین راستا به نمایندگی از حمید طهایی، استاندار البرز با اهدا لوحی از مدیر عامل سازمان قدر دانی نمود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار