کد خبر: 850040
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۲
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز خبرداد
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز گفت: 100 هکتار زمین برای ساماندهی پسماند کرج در یک مکان جدید پیش بینی شده است.

خسرو ارتقایی در نشست مدیریت پسماند استان البرز افزود: این اراضی به پیشنهاد اداره کل حفاظت محیط زیست استان البرز تعیین شده است.

وی با بیان اینکه مکان پیش بینی شده با محل کنونی دفن زباله ها درحلقه دره 8 کیلومتر فاصله دارد ادامه داد: این طرح برای توسعه ساماندهی پسماند کرج در نظر گرفته شده که در خصوص آن بحث و بررسی می شود.

 ارتقایی گفت: بر اساس تدابیر از پیش تعیین شده مقرر بود که 128 هکتار زمین نیز برای پسماندهای خطرناک استان در نظر گرفته شود که واگذاری فاز اول زمین به دلیل مسائل و مشکلان دامداران در زمینه چرای دام ها با مشکل مواجه شد.

وی افزود: اکنون مقرر شده که 30 هکتار از اراضی پیشنهادی برای زباله های خطرناک نیز در کنار 100 هکتار پسماند شهری قرار گیرد تا از این طریق روند دریافت مجوزها با تسهیل و تسریع بیشتری طی شود.

معاون استاندار اضافه کرد: با تکنولوژی روز دنیا می توان در مساحت کمتری اقدامات بزرگی را در خصوص ساماندهی پسماند داشت ولی در شرایط فعلی نیاز است همین مقدار اراضی را حفظ و در صورت نیاز مورد استفاده قرار داد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار