کد خبر: 850039
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۲
مدير ساخت و توسعه راه‌هاي استان البرزتاکید کرد
مدیرساخت و توسعه راه‌های استان البرز گفت: یکی از مهمترین برنامه‌ها و اقداماتی که باید در استان البرز در حوزه راه انجام شود توسعه راه‌ها و ایمنی راه‌های این استان است.

علی اصغر کاظمی: ادامه داد: در این راستا باید تلاش شود تا با شناسایی نیازها در این حوزه مسیر توسعه راه‌های استان البرز را با دقت بیشتری طی کنیم.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه برخی از راه‌های این استان نیازمند ایمن‌سازی است، تأکید کرد: از مهمترین راه‌های این استان محور کرج –چالوس است که تاکنون اقدامات ایمنی مناسبی در این محور انجام شده است.

کاظمی به پروژه تقاطع غیرهم‌سحطح محور اشتهارد-نجم آباد- نظرآباد اشاره کرد و بیان داشت: احداث این تقاطع در این محور از اهمیت بسیاری برخوردار است که با تمهیدات اندیشیده شده تقاطع غیرهمسطح در این محور احداث شده و تاکنون 70 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی بهسازی مسیرها و راه‌های استان البرز را مهم خواند و بیان داشت: این مسیر با هدف کاهش بار ترافیک در این محور ایجاد شده است و می‌تواند گامی مهم در جهت رفع مشکلات ترافیکی باشد.

کاظمی با تأکید بر اینکه احداث این پروژه در راستای ایجاد پروژه‌های اقتصاد مقاومتی است، خاطرناشان کرد: بهره‌برداری از این تقاطع غیرهم‌سطح، باعث کاهش سوانح و تصادفات، افزایش ایمنی، کاهش بار ترافیکی، کاهش زمان سفر و صرفه‌جویی در مصرف سوخت خواهد شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار