کد خبر: 849926
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۷
رئیس ستاد انتخاباتی روحانی در استان سمنان
رئیس ستاد انتخاباتی حسن روحانی در استان سمنان گفت: ستادهای انتخاباتی دکتر روحانی کانون تجمع سلایق و احزاب مختلف است.
دکتر نیک‌سرشت در جمع شمار زیادی از هواداران روحانی اظهار کرد: ستادهای روحانی محل تجمع افراد با سلایق سیاسی مختلف و نحله‌های مختلف فکری است که عقلانیت و اعتدال آنها را به‌هم گره زده است.
وی با اشاره به دربرگیری بالای هواداران رئیس دولت یازدهم و حضور همزمان اصلاح‌طبان، اصول‌گرایان و معتدلان در ستادهای وی افزود: با وجود این تنوع بالا یک نقطه مشترک در بین دوستداران روحانی وجود دارد و آن عقلانیت است.
این استاد دانشگاه با بیان اینکه عقلانیت چیزی جز استفاده از ودیعه‌های الهی نیست تصریح کرد: عقلانیت لطفی الهی و به‌معنای بهره‌گیری از عقل به‌مثابه پیامبر درون در تصمیم‌گیری‌ها و سیاست‌گذاری‌ها است.
وی با بیان اینکه ما در دوره‌ای از این ودیعه الهی بهره نگرفتیم خاطرنشان کرد: همین سبب شد که کشور در آن دوره در بسیاری از جهات متضرر شود.
نیک‌سرشت با اذعان به اینکه عقلانیت حکم می‌کند کرامت انسانی پاس داشته شود گفت: این عقلانیت است که حکم می‌کند در سیاست‌گذاری‌ها و تصمیم‌گیری‌ها به خردجمعی توجه شود و دولت روحانی در همه مسائل به این ظرفیت مراجعه خواهد کرد.
عضو هیئت علمی دانشگاه علمی –کاربردی استان سمنان با بیان اینکه عقلانیت حکم به حفظ سرمایه‌های اجتماعی می‌دهد گفت: دولت تدبیر و امید قائل به حفظ سرمایه‌های اجتماعی است تا سرمایه‌های اجتماعی حفظ و به سرمایه‌هایی همچون هاشمی رفسنجانی، رئیس دولت اصلاحات و شخصیت‌های مورد احترام مردم کم‌لطفی نکرده و از ظرفیت آنها در رفع مشکلات جامعه و نظام مقدس اسلامی بهره گرفته شود.
رئیس ستاد انتخاباتی حسن روحانی در استان سمنان با بیان اینکه باید آشتی و پیوند عقلانیت و دیانت در مدیریت جامعه تبلور داشته و در مدیریت کشور نهادینه شود گفت: حفظ این سرمایه سبب می‌شود که دیگران نتوانند به سرمایه‌های اجتماعی ما ضربه بزنند.
وی ضمن دعوت مردم به حضور در انتخابات پیش رو اظهار کرد: مردم باید با مطالعه برنامه‌ها و تدقیق در عملکرد گذشته نامزدها، فرد اصلح را چه در انتخابات شوراهای شهر و روستا و چه در انتخابات ریاست‌جمهوری، انتخاب کنند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر