کد خبر: 849924
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۸
رئیس ستاد ساماندهی امور جوانان سمنان:
فرماندار و رئیس ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان سمنان خواستار زمینه سازی برای مشارکت جوانان در تصمیم‌گیری‌های کلان شد و گفت: جوان امروز نیازمند فضای سالم و پرنشاط است.
 سید عباس دانایی در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان سمنان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه اظهار کرد: جوانان و نوجوانان مهمترین سرمایه‌های هر جامعه محسوب می‌شوند لذا باید از این سرمایه‌ها حفاظت و به مطالبات آنها توجه کرد.
وی تصریح کرد: باید با ایجاد فضای‌های شاد و مناسب در چارچوب قوانین نظام، شرایط جذب جوانان را به سمت و سوی فعالیت‌ها و برنامه‌های سالم و پربار مهیا کرد.
فرماندار سمنان خواستار فراهم شدن بسترهای لازم جهت مشارکت جوانان در تصمیم‌گیری در بخش‌های مختلف شد و افزود: تجربه مشارکت جوانان در مدیریت دفاع مقدس نشان داد که بهره‌گیری از این ظرفیت می‌تواند به کشور کمک کند.
رئیس ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان سمنان از برگزاری بیش از 940 برنامه با موضوع جوانان در دستگاه‌های اجرایی سمنان خبر داد و گفت: این برنامه‌ها طی یک‌سال اخیر در 97 پایگاه و مرکز و از سوی 14 دستگاه اجرایی در بخش اوقات فراغت برگزار شده است.
دانایی تقویت زیرساخت‌های مرکز استان در بخش‌های ورزشی، فرهنگی و تفریحی را از نیازهای جوانان برشمرد و اظهار کرد: علاوه بر این برنامه‌ریزی برای استفاده جوانان از فضای مجازی و اینترنت که از نیازهای روز جوانان است نیز یک ضرورت به‌نظر می‌رسد.
وی با اشاره به این که اوقات فراغت را نمی‌توان منحصر به فصلی از سال و یا متعلق به گروه و قشر خاص از جامعه کرد، گفت:  برنامه‌های آموزشی و توجیهی در بهره‌وری از فرصت‌های آزاد، به ویژه تعطیلات تابستانی یک فرصت طلایی برای ایجاد نشاط اجتماعی در جامعه جوان ما است.
فرماندار سمنان  با اشاره به برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا در 29 اردیبهشت امسال گفت: ایجاد شور و نشاط اجتماعی در افزایش مشارکت جوانان در انتخابات تاثیر زیادی دارد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار