کد خبر: 849909
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۰
در استان سمنان
مدیرکل مسکن و شهرسازی استان سمنان گفت: با اقدامات دولت تدبیر و امید بیش از 2 هزار و 800 واحد مسکونی در هشت شهرستان استان در بیش از سه سال گذشته بهره برداری شد.
اسماعیل صادقی  افزود: در سفر هفدهم فروردین 96 کاروان تدبیر و امید با حضور رئیس جمهوری دکتر حسن روحانی در سمنان یک هزار و 756 واحد مسکن مهر در استان به بهره برداری رسید.
وی خاطرنشان کرد: این واحد های مسکونی به بهره برداری رسیده در سفر دکتر روحانی به سمنان در قالب طرح های تعاونی، گروهی، خودمالک و سه جانبه به مردم واگذار شده است.
صادقی ادامه داد: از مجموع این واحدها، 299 واحد در سمنان، یکهزار و 120 واحد در شاهرود، 316 واحد در دامغان، و 21 واحد در گرمسار بوده و اعتبار این طرح ها از محل تسهیلات بانکی و آورده های نقدی متقاضیان تامین شده است.
مدیرکل مسکن وشهرسازی استان سمنان با بیان اینکه ، درسال 94 یک هزار و 250 واحد مسکونی مهر در سمنان تکمیل و به بهره برداری رسید، گفت: با اقدامات ارزشمند دولت یازدهم حداکثر تا پنج سال آینده نیاز به ساخت مسکن جدید در استان نیست.
وی با بیان اینکه یکی از اقدامات دولت یازدهم تکمیل واحدهای مسکن مهر و به پایان رساندن این طرح بوده است، تصریح کرد: از 33 هزار واحد مسکن مهر ساخته شده در استان حدود 12 هزار واحد در سمنان، 10 هزار و 500 واحد در شاهرود، چهار هزار و 100 واحد در دامغان، هزار و 900 واحد در گرمسار و تعدادی واحد در شهرهای با جمعیت کمتر از 25 هزار نفر احداث شده است.
صادقی ادامه داد: تا کنون در شهرک‌های مسکن مهر شهرهای بزرگ استان سمنان پنج کلانتری ساخته شده است و 11 مدرسه و 12 مسجد در حال بهره بردای است.
مدیرکل مسکن و شهرسازی استان سمنان با بیان این که وام 300 میلیون ریالی برای خرید مسکن مهر در نظر گرفته شد، خاطرنشان کرد: پرداخت وام ها در کلان شهرها با کارمزد 9 درصد و در مراکز استان ها هفت درصد و در سایر شهرستانها چهار درصد بوده است.
در 10 سال گذشته بیش از 35 هزار واحد مسکونی در استان سمنان سمنان ساخته شد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار