کد خبر: 849857
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۱
رئیس ستاد انتخاباتی قالیباف در استان اصفهان:
رئیس و اعضای ستاد مردمی محمدباقر قالیباف در استان اصفهان با 23 هزار شهید دوران دفاع مقدس، شهدای گمنام و شهدای مدافع حرم در اصفهان تجدید میثاق کردند.و باآرمان‌های امام راحل، شهدای انقلاب اسلامی و 8 سال دفاع مقدس عهدی دوباره بستند.

رئیس ستاد انتخاباتی قالیباف در استان اصفهان اظهار داشت : این ستاد با سایراعضای ستاد و مردم شهید پرور اصفهان با حضور در گلستان شهدا می خواهیم با شهدای جنگ تحمیلی و انقلاب اسلامی تجدید بیعت ببندیم واگر سردار قالیباف به کرسی ریاست جمهوری نشست  مردم ایران بدانند ما در مسیر شهداء و در خط انقلاب وامام راحل و پشت سر رهبری حرکت خواهیم کرد .

منصور باقرصاد گفت: ستاد مردمی قالیباف کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به اتفاق در این مکان مقدس جمع شدند تا با یاران و همرزمان محمدباقر قالیباف تجدید میثاق کرده و فعالیت ستاد انتخاباتی را آغاز کنند.

وی با تبریک به مناسبت اعیاد شعبانیه گفت: امروز همزمان با تجدید میثاق اعضای ستاد انتخاباتی قالیباف در استان اصفهان با شهدای 8 سال دفاع مقدس ستاد مردمی این کاندیدای ریاست جمهوری فعالیت خود را آغازمی کنیم.

وی ادامه داد: قصد داریم با حضور در گلستان شهدای اصفهان به دوستان و همرزمان قالیباف همچون شهید خرازی، کاظمی و ردانی پور و تمامی شهدایی که امروز افتخار حضور در این محل مقدس را داریم اعلام کنیم که تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا آنچه مورد رضای خداوند است در این انتخابات رقم خورده و یکی از رزمندگان این سرزمین که سابقه مدیریت بالایی در کشور داشته و مقام معظم رهبری به عنوان مدیر جهادی از وی یاد کردند، بتواند با حمایت مردم و پشتوانه خانواده شهدا و جانبازان و علما انتخاب شود.

اعضای ستاد انتخاباتی محمدباقر قالیباف در گلستان شهدای اصفهان با زیارت مزار آیت‌الله اشرفی اصفهانی از شهدای محراب یاد این شهید بزرگوار را گرامی داشتند.

رئیس و اعضای ستاد انتخاباتی محمدباقر قالیباف در استان اصفهان همچنین در این مراسم از خانواده شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس دلجویی کرده و به سئولات و نقطه نظرات شهروندان پاسخ دادند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار