کد خبر: 849855
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۳
معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:
فردی به رفع شدن سایه جنگ صحبت نمود، این یک دروغ آشکار است و برای سر پوش گذاشتن بروی عدم موفقیتشان در برجام است وآمریکا هیچ یک از موئلفه‌های جنگ نظامی رادیگر نمی تواند با ایران داشته باشد.

 معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت هفته بسیج در اولین اجلاس و مجمع عالیدر جمع پر شور بسیجیان ،نخبگان و اندیشمندان نیروی مقاومت استان اصفهان که در سپاه صاحب الزمان  (عج) برگزار شد با اشاره به نزدیک بودن  دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: در این انتخابات ملت شریف ایران باهوشیاری کامل باید به انتخابات ورود پیداکنند که دو حالت بوجود می آید یا دولتی سرکار می‌آید که نگاهش به خارج است و واردات اجناس خارجی را نیز دستاورد خود قرارمی‌دهد ودر صورت دیگر دیدگاهش به توان وظرفیتهای داخلی و تولید بومی باشد و تفویت وراه اندازی کارخانه ها واشتغال طیف وسیع کارگران و جوانان را در برنامه های خود لحاظ می کند.

سردار محمدرضا نقدی با بیان اینکه در این انتخابات مردم باید باشکوه و پرشور در صحنه باشند ابراز داشت : هیچ دولتی نمی‌تواند معجزه کند مگر اینکه مردم در صحنه حضور داشته باشند و بدون حضور مردم هیچ مشکلی برطرف نخواهد شد.

وی گفت: فرض کنیم دولتی که بر سر کار می‌آید دولتی باشد که صددرصد دیدگاه داخلی دارد در این صورت مشکل به تنهایی برطرف نمی‌شود چون هر دولتی بدون مشارکت مردم نمی‌تواند مشکلات جامعه  را برطرف کند.

سردارنقدی با بیان اینکه برای افزایش تولید باید مصرف کشور کنترل شودافزود : نباید همه اجناس وارد کشور شود، مبادی ورودی باید کنترل شود و اجناسی که در داخل کشور توان تولید آنها وجود دارد به عنوان واردات به کشور وارد نشود.

وی تاکید کرد : اگر ما موفق به متقاعد کردن جامعه برای مصرف تولید داخلی نشویم تولید از بین می‌رود و در این صورت اجناس روی دست تولید کنندگان می‌ماند

   معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان نمود : با طرز تفکری که  اکنون حاکم است، نظرشان این است که باید مدیر از خارج وارد کنیم ونمی‌توانیم به تحقق اقتصاد مقاومتی امیدوار بود درصورتیکه در همین ایران اسلامی هزاران اختراع بدون تولید وجود دارد، به طور طبیعی اگر توانمندی‌های مدیران و استعدادهای درون کشور را نادیده بگیریم،  اقتصاد مقاومتی به آن شکل موردنظر به چشم نمی‌آید.

وی ادامه داد: در این راستا باید پرسید آیا بازار ما واردات محور است یا داخل محور، موضوع مهم این است که مشارکت مردم بحث اجتناب ‌ناپذیری در اقتصاد به شمار می‌رود و دولتی باید سرکار بیاید که به مردم میدان دهد.

وی افزود : برای اینکه کالاهای تولید شده مصرف و صادر شود گفت: باید در این زمینه کیفیت تولیدات را بالا ببریم و این اقدام به همت متخصصان و تولید کنندگان صورت می‌گیرد.

نقدی با تأکید بر اینکه دانشگاهی که با صنعت پیوند نخورده باشد نتیجه‌ای ندارد اظهار داشت: امروز پیچیده‌ترین مشکلات کشور به دست دانشگاهیان برطرف می‌شود و در زمینه پیوند صنعت و دانشگاه باید اقدامات جدی انجام شود.

معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: دانشگاهیان ما 40 مدل پهپاد و رادار را ساختندوهمین دانشگاهیان اراده نمایند پیچیده ترین ابزارو ادوات مورد نیاز کشور را خواهند ساخت ودرساخت پهپادی که هواپیما شکار می‌کند این به اثبات رسیده است .

وی گفت : باید یک پای بسیج درصنعت باشد و پای دیگرش در دانشگاه‌ها تاظرفیت علم در این زمینه  رشد ونمو پیدا کند و من ایمان دارم دانشجویان وبسیجیان در این مسیرسخت کوش و پر تلاش ایستاده اند تا در علوم سخت  نیز به پیروزی برسیم.            وی اذعان داشت : بسیج و سپاه با تشکیل گروه‌های جهادی،‌ علمی کردن کشاورزی، ایجاد ارتباط صنعت و دانشگاه، تشویق و ترغیب بازاریان به سرمایه‌گذاری و صادرات ازجمله اقدام‌هایی است که برای رشد اقتصادی کشور در حال انجام دادن است.   سردار محمدرضا نقدی تأکید کرد: تبیین اقتصاد مقاومتی و جلب مشارکت مردم برای حضور در عرصه اقتصادی باید به‌طور اساسی و کامل انجام گیرد.

 

نقدی در ادامه به توان بسیج برای برطرف کردن مشکلات جامعه اشاره کرد و افزود: فلسفه بسیج استفاده از امکانات محلی وبومی برای حل مشکلات جامعه است وبسیج نشان داده هر گره کوری که در کشور ایجاد شده به میدان آمده وآن را بر طرف نموده است .

وی با بیان اینکه چرا اقتصاد ما متکی به وام بانک‌ها و با سودهای زیاد است تصریح کرد: آیا در محله‌ها و قرض الحسنه‌ها نمی‌شود وام‌های بدون بهره داد؟ پس باید برای تقویت بنیه قرض الحنسه ها اهتمام داشت  تامحققین ومخترعین با همین وامهای  بدونه بهره کارشان را از پیش ببرند.

معاون فرهنگی سپاه پاسداران با بیان اینکه در مقابل دشمن باید ایستاد، گفت: هر جناحی بر سر کار بیاید فرقی ندارد چون  دشمن دشمن است و جنگ اقتصادی جنگ است وکار دشمن دسیسه است و او دولتی می خواهد روی کار بیاید که جاده صاف کن اهدافش در کشور باشد وگرنه دشمن دلش به حال مردم ایران نسوخته است . .

وی خاطر نشان کرد :فردی به رفع شدن سایه جنگ صحبت نمود که این یک دروغ آشکار است وبرای سر پوش گذاشتن بروی عدم موفقیتشان در برجام بود وآمریکا هیچ یک از موئلفه‌های جنگ نظامی را ندارد و اینکه می‌گویند سایه جنگ برطرف شد دروغ است.

سردارنقدی تصریح کرد: تمام تداخل‌های نظامی آمریکا در طول تاریخ به دلیل شکاف بین مردم در آن کشورها بوده در صورتی که در ایران همه متحد هستند و بحث جنگ نظامی در جهت منحرف کردن اذهان عمومی از مسئله اصلی فرهنگی و اقتصادی است.                                                                                                                                                  معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پایان یادآورشد: امروز دشمن ما به‌زعم خودشان دارای اقتصادی با 20 هزار میلیارد دلار بدهی خارجی و بیش از 2 هزار میلیارد دلار بدهی داخلی هستند، ارتش امریکا در تمام جنگ‌های اخیر خود شکست‌خورده و بی‌روحیه است  ودیگر رمقی برای جنگیدن ندارد ونمی تواند از نظر نظامی مقابل ایران در آید.

 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر