کد خبر: 849841
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۵
معاون خدمات شهری شهرداری سنندج خبر داد؛
معاون خدمات شهری شهرداری سنندج از امدادرسانی به 22 خانواده که منزلشان در پی بارش‌های شدید روزگذشته دچار آب گرفتگی شده بود خبر داد.

آرش رخزادی در گفت‌وگو با جوان در کردستان، اظهار کرد: از اوایل هفته جاری سازمان هواشناسی اخطارهای لازم مبنی بر بارش باران و احتمال آب گرفتگی معابر شهری را به دستگاه‌های خدمات‌رسان و امدادرسان اعلام کرد.

وی تصریح کرد: نیروهای خدمات شهری این شهرداری هم آمادگی لازم برای جلوگیری از آب گرفتگی معابر و جلوگیری از خسارات احتمالی را داشتند.

وی گفت: از شب گذشته که بارش بی‌سابقه باران آغاز شد نیروهای خدمات شهری با تلاش مضاعف توانستند مانع از آب گرفتگی معابر شوند.

رخزادی افزود: ساعت‌های اولیه صبح دیروز شاهد بارش بی‌سابقه تکرگ و باران بودیم که عدم کشش برخی از آبروهای سطح شهر که برای باراندگی‌های نرمال تعبیه شده موجب آب گرفتگی در بعضی از معابر شد.

وی تصریح کرد: متاسفانه بر اثر حجم زیاد باران برخی از منازل و مغازه‌های سطح شهر دچار آب گرفتگی شد

رخزادی از امدادرسانی به 22 خانواده که منزلشان دچار آب گرفتگی شده بود خبر داد و گفت: نیروهای خدمات شهری و همچنین سازمان آتش‌نشانی با تجهیزات لازم نسبت به تخلیه آب این منازل اقدام کردند.

معاون خدمات شهری شهرداری سنندج اعلام کرد: پس از اتمام بارش تمامی نیروهای خدمات شهری کار پاکسازی معابر سطح شهر را آغاز کردند.

رخزادی عنوان کرد: با تلاش 12 ساعته کارگران خدمات شهری تمامی تگرگ‌های سطح شهر با استفاده از ماشین‌آلات جمع‌آوری شد و معابر و خیابان‌های اصلی هم از برگ درختان پاکسازی شد.

وی افزود: در بسیاری از معابر هم ماسه‌های فراوانی جمع شده بود که خوشبختانه تمامی ماسه‌ها و گل و لای ناشی از باران هم جمع‌آوری شد.

رخزادی ضمن تقدیر از همکاری شهروندان که در پاکسازی معابر به نیروهای شهرداری کمک کردند گفت: در حال حاضر تمامی خیابان‌ها ومعابر اصلی پاکسازی شده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر