کد خبر: 849838
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۶
فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) خبر داد
فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز گفت: این رزمایش در روزهای ۱۴ و۱۵ اردیبهشت اجرا خواهد شد و متشکل از ۲۶ گردان بیت المقدس است .

سردار مولایی در نشست خبری رزمایش گردان های بیت المقدس با گرامیداشت  اعیاد شعبانیه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مرحله دوم رزمایش الی بیت المقدس استان البرز مهمترین برنامه ای که در این فصل خواهیم داشت .

وی افزود: یگان های رزمی و نظامی پس از آموزش، تمرین و اقدامات ستادی برای ارزیابی اقدامات انجام شده به ماموریتی به نام رزمایش دست میزنند که تمرینات و مقدمات آن در چند ماه گذشته صورت گرفته است.

سردار مولایی بیان داشت: این رزمایش در روزهای ۱۴ و۱۵ اردیبهشت اجرا خواهد شد و متشکل از ۲۶ گردان بیت المقدس است .

فرمانده سپاه البرز در خصوص اهداف این رزمایش ۳۶ ساعته گفت: ترویج ارزش های دفاع مقدس و فرهنگ ایثار و شهادت، و با توجه به عقبه ۸ سال دفاع مقدس باید این ارزش ها به نسل آینده انتقال یابد .

وی افزود: ارتقاء سطح آمادگی رزم، به روز نگه داشتن و حفظ انسجام عناصر بسیج به خصوص گردان های مختلف سازماندهی شده بسیج ، در برخورد با حوادث غیر مترقبه که در این استان زیاد وجود دارد ، نیاز است نیروها آمادگی داشته باشند که در هر زمان پاسخگو باشند.

سردار مولایی در مورد دیگر اهداف این طرح بیان داشت: افزایش دانش و مهارت های تخصصی گردان های سازمان دهی شده، ایجاد وحدت و همدلی و شناخت بیشتر اعضاء گردان های مختلف با یکدیگر، تمرین فراخوانی آمادگی های فردی و یگانی ، افزایش توان بسیجیان دفاع در مقابل دشمن خارجی و داخلی، تمرین ایجاد تعامل با مسئولین کشوری و حوادث غیر مترقبه و یا دفاعی، ارتقا توانایی بسیجیان در ارتقاء امنیت پایدار، افزایش مهارت و دانش تخصصی گردان های بیت المقدس، آمادگی عکس العمل مناسب در مقابل حوادث غیر مترقبه از دیگر اهداف این رزمایش است.

وی در پایان در خصوص زمان و مکان اجرای رزمایش خاطر نشان کرد: از صبح چهاردهم اردیبهشت ماه۴ با به کاری ۲۶ گردان بیت المقدس در همه قرارگاه در نواحی مختلف آغاز به کار خواهند کرد که بیشتر آن خارج از شهر است و مهمترین  مسائل آن دفاعی ، امنیتی ، اجتماعی است که از قبل طراحی شده و آموزش ها گذرانده شده است که در همه نواحی به اجرا در می آید که مهمترین ماموریت این رزمایش امداد و نجات و همیاری است .

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار