کد خبر: 849692
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۵
بمناسبت هفته عقیدتی سیاسی و روز معلم که در سپاه استان برگزار شد
حجت الاسلام عباسی، مسئول دفترنماینده ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام، گفت: همه ما میدانیم شهید مطهری شهید راه دفاع از دین است همان گروهی که استاد را به شهادت رساندند افکار انحرافی داشتند و اسلام را از دید خودشان تفسیر می کردند.

وی عنوان کرد: سال های قبل از انقلاب در دهه 30ایشان همراه با علامه طباطبایی کتاب اصول فلسفه و روش رئالیسم را پاورقی زد که در واقع این کتاب به عنوان مبارزه با کمونیسم شناخته می شود.

حجت الا سلام عباسی بیان کرد: زمانی که مارکسیست ها اسم و رسمی داشتند و خودشان را تنها انقلابی روی زمین می دانستند علامه طباطبایی و استاد مطهری با نوشتن این کتاب خط بطلانی را بر روی اندیشه های مارکسیستی کشیدند و سال های زیادی با آنها مبارزه کردند.

وی افزود: امروز بحث انتقاد در جامعه ما مطرح است و افکار سکولاریستی را به اسم اسلام در جامعه وارد می کنند عالمان دینی کسانی که حافظ دین هستند باید ازقرآن و سنت و مرزهای عقیدتی در برابر این افکار دفاع کنند.

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین(ع) استان اظهار کرد: ما که ادعای مسلمان بودن را داریم و خود را محب اهل بیت می دانیم نباید به بهانه بحث های سیاسی و انتخاباتی اصول دین را زیر سوال ببریم.

وی ادامه داد: در استانی که افتخارش این است که صد در صدشیعه است مطرح کردن بحث ها یی که منجر شود اصول دین و مرزهای عقیدتی زیر سوال برود چیزی جز خسران دنیوی و اخروی ، ثمر دیگری ندارد.

حجت الا سلام عباسی گفت: این حرکت یک حرکت فردی نیست بلکه جریانی برای شکستن مرزهای عقیدتی و دینی مردم است البته سابقه این جریان از سال 76 به بعد به مدت 8 سال که حاکمیت داشتند مقدسات مسلمانان را سخره گرفتند و توهین کردند.

وی تصریح کرد: این جریان از منافقین پست و رذل ، کسانی که 17هزار نفر از هم وطنان ما را به شهادت رساندند و با بعثی ها در عملیات های مختلف همکاری می کردند و هزاران نفر از رزمنده های مارا به خاک و خون کشیدند، دفاع می کنند.

حجت الاسلام عباسی در پایان گفت: منافقین رسوا تر از آن هستند که عده ای در داخل کشور از آنها حمایت می کنند وسنگ آنها را بر سینه می زنند و این گروهک از کفار بدتر هستند و هیچ آبرویی نزد مردم ایران اسلامی ندارند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر