کد خبر: 849687
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۷
مسئول عقیدتی سیاسی دفتر نمایندگی ولی فقیه انجام داد
سرهنگ ولی زاده مسئول عقیدتی سیاسی دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام برنامه های هفته عقیدتی سیاسی را تشریح کرد.

سرهنگ ولی زاده، مسئول عقیدتی سیاسی دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین گفت: ما در هفته عقیدتی سیاسی و هفته معلم برنامه هایی از قبیل ستاد هماهنگی بزرگداشت مقام معلم و هفته عقیدتی سیاسی در سطح سپاه استان و نواحی تابع به میزان سیزده ستاد برگزار خواهیم کرد.

وی عنوان کرد: هدف از اجرای برنامه ها در این هفته ایجاد فضای مناسب برای ترویج اندیشه های اسلامی و تشریح و تبیین انقلاب اسلامی و نقش آن در شکل گیری و استحکام بخشی نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

سرهنگ ولی زاده اظهار کرد: دو نقش مردم و مشارکت عمومی در پیروزی انقلاب اسلامی و تثبیت و تدام نظام مقدس جمهوری اسلامی، با توجه به انتخاباتی که ما در پیش رو داریم و نقش سازنده و مهم مردم و مشارک حداکثری مردم در انتخابات بسیار مهم است.

مسئول عقیدتی دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین(ع) تصریح کرد: ویژگی های انقلابی گری و انقلابی ماندن و نقش ان در پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی، ما باید تمام تلاش خود را به کار بگیریم تا ویژگی های انقلابی گری در جامعه نمود پیدا کند و نقش سازنده ای در پیشبرد اهداف انظام مقدس جمهوری اسلامی داشته باشیم.

وی افزود: تبیین فرایند انقلاب اسلامی،تا شکل گیری تمدن اسلامی با تاکید بر نقش انقلاب اسلامی و ویژگی های آن دولت، ما در این هفته بیان دستاورد های انقلاب اسلامی را در زمینه های مختلف از جمله سیاسی،اقتصادی،فرهنگی،و ایجاد امنیت و نقش مردم در ایجاد امنیت و هرچقدر حضور مردم پر رنگ تر باشد امنیت پایدار برقرار خواهد شد.

سرهنگ ولی زاده اظهار کرد: ما درهفته عقیدتی سیاسی و هفته معلم نشست های حکمت مطهر برای کارکنان سپاه استان و نواحی تابع خواهیم داشت و همچنین نشست هایی حکمت مطهر برای آحاد بسیجان در حوزه های مقاومت برگزار خواهیم کرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر