کد خبر: 849586
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۲
جانشین رئیس ستادکل نیروهای مسلح با بیان اینکه نتیجه انتخابات بحث ثانویه است، گفت: بحث اولیه، حضور است؛ روز انتخابات یک جشن ملی و مصداق «یوم الله» است.
 مهر: امیر سرتیپ سید عبدالرحیم موسوی در مراسم رونمایی از ۲۲ عنوان کتاب آموزشی ویژه نیروهای مسلح با تبریک اعیاد شعبانیه، اظهارداشت: عمر مسئولیت‌ها کم است و تا این مسئولیت‌ها و اختیارات و فرصت‌ها را داریم باید کار جهادی و انقلابی کنیم.
 
جانشین ستادکل نیروهای مسلح افزود: باید آنگونه کار کنیم هنگامی که به ما گفتند دوره خدمتت به پایان رسید و به جای دیگر می‌روید چیزی دست‌مان را گرفته باشد.
 
امیر موسوی در ادامه اظهارداشت: به دلایل متعدد نیروهای مسلح می‌توانند و باید الگوی جامعه قرار گیرند. محیط نیروهای مسلح محیط ویژه‌ای است. نیروهای مسلح مستقیم از سوی ولی فقیه انتخاب می‌شوند و با چنین وضعیتی این سازمان و این نیرو باید الگوی جامعه قرار گیرد. نیروهای مسلح باید در پاکیزگی فردی و جمعی الگوی جامعه باشد.
 
وی تصریح کرد: جرم، تخلف و گناه هم می‌توانند پاکیزگی فردی و هم می‌توانند پاکیزگی جمعی را خدشه دار کنند. همانگونه که در میان روحانیون برای مردم این موضوع جا نیفتاده و انتظار کوچکترین خلافی وجود ندارد، باید در میان نظامیان هم اینگونه باشد. نظامی‌گری در جمهوری اسلامی ایران باید به دور از جرم و خلاف در ذهن مردم تداعی شود. جهل، زاینده اصلی انحراف و کج‌روی‌هاست؛ بنابراین برطرف کردن پرده جهل از میان عقل بسیاری از جرم‌ها را از بین می‌برد.
 
جانشین رئیس ستادکل نیروهای مسلح خاطرنشان کرد: سازمان قضایی با کمک همه نیروهای مسلح در اجرای فریضه آموزش، قدم‌های موثری برداشته است. چندین سال است که کارهای بسیار مفید و عملی در مسائل مربوط به حوزه‌های حقوقی و قضایی انجام شده است. گزارش آن را دیده‌ام و بیش از ۵۰۰ نفر تحت آموزش گرفته‌اند و نتیجه آن ۲۲ کتاب پژوهشی و آموزشی شده است.
 
امیر موسوی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در حال ورود به روزهای داغ انتخاباتی هستیم. انتخابات در کشور ما در مقایسه با همه کشورها متفاوت است.
 
وی افزود: اگر یک نگاه از بیرون به انتخابات در کشورمان داشته باشیم می‌بینیم مردم آماده و ولایتمدار با حضور گسترده در انتخابات پشتیبانی دوباره خود را از نظام جمهوری اسلامی ایران اعلام می‌کنند.
 
جانشین رئیس ستادکل نیروهای مسلح با بیان اینکه نتیجه انتخابات چه کسی است و چه کسی انتخاب می‌شود یک بحث ثانویه است، گفت:  بحث اولیه حضور است. روز انتخابات یک جشن ملی و در واقع روز عید است. ما می توانیم با این تفاسیر به روز انتخابات مصداق یوم الله اطلاق کنیم.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار