کد خبر: 849582
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۲
در یک کارگاه غیر مجاز رخ داد :
بر اثر انفجار کپسول گاز در یک کارگاه غیر مجاز سوخت گیری ، 4 نفر مصدوم و راهی بیمارستان شدند.
 
  در اثر انفجار کپسول گاز در یک کارگاه غیر مجاز سوختگیری  درمنطقه سالور اسلامشهر ،4 نفر از جمله  متصدی این واحد غیر مجاز به شدت   مصدوم وراهی  بیمارستان شدند .
 این حادثه  ظهر امروز در  یک کارگاه  غیر مجاز  سوخت گیری  LPG واقع در پارکینگ قائم  دراسلامشهر نرسیده به شهرک سالور،براثر نشت  گاز از سلیندر انتقال گاز و اتصال برق  پمپ متصل  به مخزن ذخیره سازی  ناگهان   انفجاری در کپسول  گاز  رخ داد .
در اثر انفجار این کپسول  که بهمراه آتش سوزی وسیعی  بود ، 4 نفر از جمله متصدی این واحد صنفی غیر مجاز  و3 نفر دیگر که در محل حاضر بودند  ، دچار سوختگی شدیدی  می شوند  ، که  پس از حضور  مامورین  آتش نشانی و آمبولانس های اوژانس  در محل   ، مصدومین  به مراکز درمانی منتقل شدند.
به علت شدت سوختگی و جراحات  وارده  3نفر از مصدومین این حادثه  توسط هلی کوپتر امداد  به بیمارستان سوانح سوحتگی انتقال  داده شد ،که بنا بر آخرین گزارشات رسیده حال 2نفر ازمصدومین وخیم  بوده و پزشکان تلاش می کنند تا تحت درمان قرار گرفته و از خطر مرگ نجات یابند.
  بنا براظهارات  کارشناسان  آتش نشانی و همسایگان  حاضردر محل و شاهدان عینی این واحد گاز پرکنی  که بصورت غیر مجاز اقدام به  پرکردن مخازن گاز خودورهای گاز سوز غیر استاندارد می نمود  ، هفته گذشته توسط عوامل شهرداری و اداره کار  تعطیل وپلمپ شده  بود که  ، امروز مجددا"  فعالیت خود را آغاز کرده بود ، که دچار حریق شد .
حیدر ابراهیمی مدیر عامل  سازمان آتش نشانی  شهرداری اسلامشهر در گفتگو با  خبر نگار تسنیم در اسلامشهرر، اظهارداشت :  در پی تماس  تلفنی شهروندان  در ساعت  12  امروزمرکز فوریتهای آتش نشانی  و اعلام وقوع یک  فقره حریق دریک کارگاه سوختگیری غیر مجاز  در اسلامشهر ، نرسیده به  شهرک سالور بلافاصله  نیروهای  امدادی به همراه تجهیزات  لازمه به محل اعزام شدند .
ابراهیمی افزود : نیروهای آتش نشانی  با حضور به موقع  در محل اقدام  به اطفای حریق  و انتقال مصدومین کرده و  سپس  نسبت به  پاکسازی  و ایمن سازی محل   نمودند .
 وی بیان کرد:  در بررسی های اولیه  علت وقوع  این حادثه ، انفجار  یک کپسول گاز مایع  در هنگام سوختگیری یک دستگاه خوردو بوده  که ، براثر نشت گاز و اتصال برق  درپمپ آبی که  به مخزن ذخیره و انتقال گاز  که در محل تعبیه  شده بود ، ناگهان انفجار رخ داده و آتش سوزی مهیبی بوجود می آید.
ابراهیمی  تصریح کرد: 4نفرمصدوم این حادثه  پس از تحویل دادن به مامورین اوژانس ، بعلت شدت جراحات وارده  و وخامت حال مصدومین توسطدستگاه بالگرد اوژانس به بیمارستان  سوانح و سوختگی   انتفال یافت .
وی خاط نشان کرد : علی رغم  صدور اخطاریه های لاز مه به مالکین این گونه واحدهای غیر مجاز متاسفانه شاهد ادامه فعالیت این واحدها هستیم که از مسئولین امر درخواست داریم نسبت به جمع آوری کردن این واحدهاهستیم ، که با ید تدابیر لازمه اندیشده  شود.
به گزارش خبرگزاری  تسنیم انفجار کپسول گاز در مراکز  غیر مجاز سوختگیری  گاز دراسلامشهر هشدا ر مجددی بود به مسئولین و متولیان امر و  شهروندان  که ،وجود این مراکز غیر مجاز در اقصی نقاط شهر ،مانند بمب سایر در منطقه بوده و هر لحظه  انتظار وقوع حوادثی  از این قبیل بدور از انتظار نیست  .شهروندان   از مسئولین و متولیان امر انتظار ودرخواست دارند تا قبل از وقوع حوادث ناگوارتر   از فعالیت این واحدهای  غیر مجاز جلوگیری بعمل آید .


نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر