کد خبر: 849572
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۱
فرماندار اصفهان:
برای برگزاری 3 انتخابات پیش رو، 964 شعبه اخذ رأی و 20 ستاد انتخاباتی در شهرستان اصفهان پیش‌بینی شده است.

 فرماندار اصفهان در نشستی با شهردار اصفهان، معاونین شهردار و شهرداران مناطق 15گانه اصفهان، با اشاره بر اینکه بنا به فرموده مقام معظم رهبری«رأی مردم حق الناس است» اظهار کرد: ما موظفیم که به وظایف شرعی، قانونی و اخلاقی خود در برگزاری هرچه مطلوب تر و باشکوه تر انتخابات عمل کرده و با امانتداری، از رأی مردم حراست  و حفاظت کنیم.

احمد رضوانی با اشاره به اهم وظایف مجریان انتخابات، عنوان کرد: برنامه ریزی صحیح، بسترسازی جهت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات و قانون گرایی و حرکت بر محور قانون، ازجمله وظایف مهم مجریان انتخابات است که زمینه را برای برگزاری انتخاباتی سالم فراهم می سازد.

رضوانی با بیان اینکه انتخابات اردیبهشت ماه، یک رویداد ملی مهم است، تصریح کرد: با استناد به قانون انتخابات، کلیه دستگاه ها موظف به همکاری لازم در برگزاری انتخابات هستند.

فرماندار اصفهان با اشاره به اهمیت 3 انتخابات پیش رو و 964 شعبه اخذ رأی و 20 ستاد انتخاباتی در شهرستان اصفهان، خاطرنشان کرد: از این تعداد شعبه، 692 شعبه در کلانشهر اصفهان، 116 شعبه در بخش مرکزی و از این تعداد ستاد نیز 16 ستاد در قالب 15 ستاد در شهرداری های مناطق 15گانه اصفهان، یک ستاد سیار در سازمان هلال احمر و 4 ستاد دیگر نیز در بخش مرکزی مستقر خواهند بود که این خود مستلزم برنامه ریزی کامل و امکانات بسیاری است.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها