کد خبر: 849556
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۸
مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان گفت: پنج هزار رای اولی استان در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در 29 اردیبهشت 96 شرکت می کنند .
 محمد رضا جهان در سی سومین آیین بزرگداشت مقام معلم در سالن شهید مطهری سمنان، افزود: با حضور رای اولی ها و مشارکت هر چه بیشتر مردم، دشمنان مایوس خواهند شد و به ویژه حضور رای اولی ها نمادی از پشتوانه انقلاب خواهد بود.
وی خاطر نشان کرد: حضور پرشور مردم برای انتخاب نامزد مورد نظر علاوه بر پشتوانه محکمی برای نظام اسلامی، باید منجر به انتخاب اصلح و رای سرنوشت ساز شود‌.
مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان، به برگزاری 100 برنامه در طول هفته معلم در استان سمنان اشاره کرد و گفت: در طی این مدت 12 همایش برگزار می شود و در این آیین ها تجلیل از 51 معلمان برجسته استان اجرا می شود.
جهان، به ماندگار شدن روز معلم با شهادت استاد برجسته شهید مرتضی مطهری اشاره کرد و گفت: علم سرعت می دهد و ایمان جهت و این دو تومان باعث به مقصد رسیدن می شود.
مدیر کل آموزش و پروش استان سمنان به 622 شهید دانش آموز استان اشاره کرد و گفت: حضور پرشور دانش آموزان رای اولی ادامه دهنده راه شهیدان است.
در این آیین با حضور محمدرضا خباز استاندار، حجت الاسلام محمد باقر عبدوس امام جمعه موقت سمنان، احمد همتی نماینده مردم شهرستان های سمنان مهدیشهر وسرخه، غلامرضا کاتب نماینده مردم شهرستان گرمسار و آرادان، سید حسن حسینی نماینده مردم شهرستان های شاهرود و میامی، ابوالفضل حسن بیگی نماینده دامغان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسوولان استانی از تعدادی از معلمان و فرهنگیان ممتاز و برتر در حوزه های مختلف تقدیر شد.
در استان سمنان بیش از 118 هزار دانش آموز در حال تحصیل‌اند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر