کد خبر: 849544
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۳
مدیر عامل بانک توسعه تعاون کشور که بمنظور شرکت در همایش روز جهانی کارگرو بازدید از شعب این بانک به شهرکرد سفر کرده بود با حضور در محل تپه نورالشهدای این شهر به مقام شامخ شهدای گمنام این استان ادای احترام کرد.

به گزارش روابط عمومی بانک توسعه تعاون استان ، مهدیان اظهار داشت : بانک توسعه تعاون استان چهارمحال و بختیاری در راستای ایجاد اشتغال  بیش از 650 میلیارد ریال تسهیلات به بخشهای مختلف اقتصادی و بنگاههای خرد و متوسط و کوچک پرداخت کرده است .

وی با بیان اینکه تسهیلات پرداختی این استان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل بیش از 35 درصد افزایش  داشته است افزود: بانک توسعه تعاون در سال جاری در راستای تحقق شعار سال اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال سیاست و برنامه های خود را در این مسیر طراحی کرده و با حمایت از بنگاههای کوچک قدم های خوبی بر خواهد داشت.

مهدیان گفت: بخش تعاون با توجه به نزدیکترین بخش به دلیل مردمی بودن مانند گذشته در سال جاری نیز با پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج ، کمیته امداد و بهزیستی قدم های موثری بر خواهد داشت . وی اضافه کرد : این بانک تنها بانک توسعه ای و تخصصی بخش تعاون در کشور است که با بیش از 500 باجه و شعبه فعال در کشور در راستای حمایت از بخش های مختلف اقتصادی بویژه تعاونگران خدمات رائه می دهد . لازم به ذکر است این بانک در استان چهارمحال و بختیاری هفت شعبه و یک باجه فعال دارد.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر