کد خبر: 849416
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۳
رییس ستاد مردمی انتخابات حجت الاسلام دکتر ابراهیم رییس دراستان چهارمحال بختیاری:
باید به دور از همه سیاست های حزبی و گروهی تنها به ملاک برای انتخاب افراد اصلح باشند که اگر ضعیف انتخاب کنیم، خیانت کرده ایم.

رییس ستاد مردمی انتخابات حجت الاسلام دکتر ابراهیم رییس دراستان چهارمحال بختیاری درجمع  خبرنگاران باتبریک اعیاد شعبانیه وحدیثی ازامام صادق(ع) بیان داشت:مردم باید بصیرت داشته باشند تادرکوران گذر زمان دچار اشتباه نشوندوامروز    می بینیم ومی شنویم که رهبری چقدر توصیه به بصیرت دارند ومردم نیز باید با بصیرت باشند تاگزندی ازناحیه استکبار به کشوروارد نشود .

حجت الاسلام یزدانی گفت :دراین دوره از انتخابات اصلح ترین کسی است که  دیدگاهش نزدیک به رهبر معظم انقلاب باشد تا گره های کوراقتصادی ، معیشتی وسایر واماندگیهارا با درایت و به دوراز ارائه آمارهای واهی حلنماید.

وی بیان داشت : دراین مدت کوتاه  تولیت استان قدس رضوی  باعث تحولات زیر بنایی خوبی شده  ومردم شهید پرور اصفهان و چهارمحال بختیاری با آگاهی کامل سره رااز ناسره تشخیص می دهند ونمی گذارند خون شهدای انقلاب وجانفشانی رزمندگان اسلام بدست افرادی بی خرد که دل درگره امریکا دارنند وفکر می کنند امریکا مشکل گشای ایران است  بیفتد.

این مدرس حوزه ودانشگاه بیان داشت : اگر مسؤولان کشور در هر سمت و مسؤولیتی در مسیر رهبری نباشند، از آرمان ها و مبانی انقلاب فاصله گرفته اند و هم در جایگاه شوراها و هم ریاست جمهوری نیازمند یک خدمتگزار محض برای کشور هستیم.

حجت الاسلام یزدانی یکی از مشکلات عمده در زمان انتخابات را بحث های جناحی و حزبی برشمرد و افزود: انتخاب افراد براساس حزب و جناح نوعی خیانت در درجه اول به خود فرد و بعد به کل جامعه است و باید به دور از همه سیاست های حزبی و گروهی تنها به ملاک برای انتخاب افراد اصلح باشند که اگر ضعیف انتخاب کنیم، خیانت کرده ایم.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار