کد خبر: 849406
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۵
جزئیات نشست شورای مرکزی جبهه مردمی
در دوازدهمین نشست شورای مرکزی جبهه مردمی درباره فعالیت های تبلیغاتی کاندیداهای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، بحث و بررسی صورت گرفت.

 در دوازدهمین نشست شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب، تحلیلی از وضعیت عمومی رقابت‌ها و انتخابات ارائه و در باره مسائلی که در مناظره مطرح بود، صحبت و همچنین گزارش‌های مختلفی از رفتار صداوسیما که نشان‌دهنده عدم رعایت بی‌طرفی و سوگیری نسبت به برخی از کاندیداها است، مطرح شد.

همچنین در این جلسه درباره فعالیت های تبلیغاتی ستاد آقایان قالیباف و رئیسی تا زمان انتخابات و اقدامات جبهه مردمی در این زمینه، بحث و بررسی صورت گرفت.

در این نشست، تحلیلی از افکار عمومی و پیمایش‌های اجتماعی در خصوص آرا و نظرات مردم در باره کاندیداهای مختلف مطرح و درباره شیوه‌ای که جبهه برای تعیین کاندیدای نهایی در نظر گرفته، بحث شد؛ این شیوه مجدداً مورد پذیرش اعضا قرار گرفت.

بر این اساس تا قبل از رأی‌گیری پیمایش‌ها ادامه خواهد داشت و طبق نظر اعضای شورای مرکزی در فرصت کوتاه نمی‌توان به جمع‌بندی رسید، لذا پس از مناظره‌ها و تبلیغات و رسیدن به اطلاعات واقعی از سطح جامعه، این اطلاعات جمع‌بندی خواهد شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر