کد خبر: 849404
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۵
سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان اصفهان:
اصفهان - سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان اصفهان گفت: هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی در اصفهان همزمان با دهه کرامت برگزار می‌شود.

امیر هلاکویی با اشاره به برگزاری هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی به مناسبت ایام فرخنده دهه کرامت همزمان با سراسر کشور در استان اصفهان اظهار داشت: در جشنواره کتابخوانی رضوی امسال، مسابقه سراسری کتابخوانی با محوریت زندگانی امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س) برای رده‌های مختلف سنی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه اصفهانی‌ها در سال گذشته از این جشنواره استقبال بی‌نظیری داشتند، افزود: امسال نیز همچون سال‌های گذشته این جشنواره با هدف اشاعه و ترویج فرهنگ رضوی، گسترش فعالیت‌های فرهنگی مرتبط با امام رضا (ع) مانند گسترش مطالعه کتاب‌های مرتبط با سیره پاک ائمه معصومین (ع) به ویژه امام رضا(ع) و معرفی و گرامیداشت پدید آورندگان آثار مرتبط با فرهنگ رضوی همزمان با دهه کرامت برگزار می‌شود.

سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان اصفهان ابراز داشت: آخرین مهلت شرکت در مسابقه شرکت در تاریخ یکم تیرماه سال جاری است که جوایز نفیسی نیز در این ارتباط در نظر گرفته شده است.

وی در ارتباط با کتاب های ارائه شده برای هفتمین جشنواره رضوی، بیان داشت: کتاب‌های ۱۰ قصه از امام رضا (ع) برای بچه‌ها، تالیف مژگان شیخی (ویژه کودکان ۵ تا ۱۱ سال)، کتاب «ماه غریب من» نوشته مجید ملامحمدی ( ویژه نوجوانان ۱۱ تا ۱۷ سال) و کتاب‌های «زندگی به سبک خورشید» نوشته مهدی غلامعلی، «مهارت‌های زندگی در سیره رضوی» نوشته محمدرضا شرفی، «بانوی ملکوت» نوشته آیت الله علی‌ کرمی جهرمی و کتاب «چلچراغ » نوشته جلیل عرفان منش (ویژه جوانان و بزرگسالان) منابع ارائه شده برای هفتمین مسابقه جشنواره کتابخوانی رضوی هستند.


 

 

ا

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار