کد خبر: 849402
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۶
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز خبرداد
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز گفت: سال گذشته 200 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال به مددجویان این استان پرداخت شد.

علی سالار کیا افزود: این تسهیلات زمینه اشتغال را برای یک هزار و 500 نفر فراهم کرد که با توجه به تصویب و تعیین اعتبارات ویژه برای سال 96 پیش بینی می شود ، امسال بتوانیم یکی از بهترین سال های اشتغال زایی برای محرومان را رقم بزنیم .

وی ادامه داد: سقف تسهیلات پرداختی این نهاد با در نظر گرفتن نوع شغل و در مشاغل کارآفرینی 250 تا 300 میلیون ریال است که بیشتر در زمینه های خدماتی ، دامپروری ،کشاورزی و صنایع دستی به مددجویان تحت حمایت و نیازمندان غیرتحت حمایت فاقد شغل پرداخت می شود.

مدیرکل کمیته امداد البرز افزود : با توجه به محوری بودن نقش توانمندی خانواده های محروم وکم بضاعت به عنوان گامی موثر برای جهش این افراد درمیدان اقتصادی ، موضوع آموزش های فنی وحرفه ای به مددجویان فاقد مهارت با جدیت در حال انجام است و طی سال گذشته نیز حدود ده هزار نفر دردوره ای بلند مدت ، کوتاه مدت و استاد شاگردی شرکت کرده اند .

سالارکیا بیان کرد : این نهاد در کنار اعطای تسهیلات به مددجویان مجری طرح های اشتغال ، تعدادی از نیازمندان جویای کار را که توانایی دریافت تسهیلات را ندارند از طریق مراکز کاریابی طرف قرارداد به شرکت ها ، کارخانه ها و کارگاه های تولیدی معرفی می کند و در سال 95 بیش از یک هزار و 700 مددجو مشمول این خدمت شده اند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار