کد خبر: 849400
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۶
رئیس شورای شهر اصفهان:
رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با انتقاد از عدم تثبیت جایگاه شوراها در کشور گفت: دولت و مجلس به جای تقویت جایگاه شوراها در صدد کاهش اختیارات این نهاد مردمی هستند.

 رضا امینی در یکصد و هفتاد و ششمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، روز شوراها، روز معلم و روز کارگر با اشاره به اینکه شوراها نمونه بارز مشارکت مردم در تعین  سرنوشت خود هستند، اظهار داشت: شوراها کمتر از ۲۰ سال فعالیت داشته و این در حالی است که تاثیرات بسزایی را در تغییرات و پیشرفت فیزیکی شهرها داشته اند.

وی با انتقاد از عدم تثبیت جایگاه شوراها در کشور ابراز داشت: دولت و مجلس به جای تقویت جایگاه شوراها در صدد کاهش اختیارات این نهاد هستند.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان کاهش تعداد اعضای شورای شهر را نمونه بارز کاهش اختیارات شوراها در کشور دانست و افزود: این در حالی است که در دوره چهارم با افزایش تعداد اعضای شورای شهر شاهد اتفاقات خوبی در بسیاری از شهرهای کور بودیم.

وی در ادامه با انتقاد از وضعیت معیشتی معلمان نیز ابراز داشت: وضعیت معیشتی این قشر از جامعه در حال حاضر شایسته جایگاه آنها نیست و ضروری است که به این مهم توجه بیشتری صورت گیرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار