کد خبر: 849217
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۶
واکنش همسر شهید مدافع حرم به اظهارات کرباسچی در اصفهان؛
همسر شهید مدافع حرم مسلم خیزاب با اظهار اینکه معلوم نیست چرا عده‌ای معلوم‌الحال عافیت‌طلب برای جذب رأی این‌گونه رفتارها رادارند، گفت: آن‌هایی که نفس‌هایشان از جای گرم بلند شده، خود لیاقت شهادت و حتی صحبت کردن در مورد شهدا را نداشته و فقط بر صندلی و میزهایشان تکیه زده‌اند، این را بدانند که شهدا خود را ندیده و خدا را دیدند.
اعظم رنجبر همسر شهید مسلم خیزاب اولین شهید مدافع حرم لشکر مقدس 14 امام حسین (ع) اصفهان در گفتگو با صاحب‌نیوز، پیرامون جسارت غلامحسین کرباسچی نسبت به مدافعان حرم در مراسم افتتاح ستاد یکی از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری در اصفهان اظهار کرد: خیلی از شنیدن چنین صحبت‌هایی ناراحت شدم.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه در ایام انتخابات قرارگرفته‌ایم، اگر جلوی چنین صحبت‌هایی گرفته نشود فکر می‌کنم ادامه‌دار خواهد بود؛ معلوم نیست چرا هرکسی می‌خواهد هر کاری بکند اولین سنگ خود را به‌سوی مدافعان حریم آل الله برمی‌دارد.

همسر شهید مدافع حرم مسلم خیزاب، بابیان اینکه هرکسی در هر جایگاهی که هست باید جهاد انجام دهد و فرقی نمی‌کند که رئیس‌جمهور یا خانه‌دار یا نظامی باشد، گفت: برای پیشرفت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران باید به‌خوبی جهاد کرد، کسانی هستند که امروز در مرزها مظلومانه از کیان و بوم کشور در حال پاسداری و دفاع هستند.

رنجبر با اظهار اینکه شهدای مدافع حرم، غریبانه زمین می‌خورند که ما باعزت بایستیم، تصریح کرد: باید قدردان آن‌ها باشیم، اگر صحبت نابجایی در مورد آن‌ها بشود در حق آن‌ها جفا شده است.

وی تأکید کرد: مدافعان حرم از حریم ولایت دفاع کردند، آن‌ها در برابر داعشی‌هایی که مزدور آمریکایی‌ها بوده و به دنبال بدنام کردن اسلام ناب و از بین بردن حرم حضرت رقیه و زینب (س) هستند، ایستادگی کردند.

همسر شهید مدافع حرم مسلم خیزاب بابیان اینکه مدافعان حرم از لذت زندگی شیرین خود برای دفاع از حرم اهل‌بیت گذشتند، گفت: ما نباید بگذاریم اسلحه آن‌ها بر زمین بماند، داعش در ادعاهای خود گفته که هدف اصلی‌شان ایران است، اگر مدافعان حرم جلوی آن‌ها را نگرفته بودند جنایت‌ها بیش از این بود.

رنجبر جلوگیری از توهین و بی‌حرمتی به مقدسات اسلام، بدنام شدن اسلام توسط آن‌ها، بی‌رحمی و شقاوت علیه زنان و کودک مظلوم و بی‌دفاع مسلمان را ازجمله دلایل حضور مدافعان حرم در جبهه مقاومت عنوان کرد.

وی با اظهار اینکه معلوم نیست چرا عده‌ای معلوم‌الحال عافیت‌طلب برای جذب رأی این‌گونه رفتارها رادارند، گفت: آن‌هایی که نفس‌هایشان از جای گرم بلند می‌شود که خود لیاقت شهادت و حتی صحبت کردن در مورد شهدا را ندارند و فقط بر صندلی و میزهایشان تکیه زده‌اند، این را بدانند که شهدا خود را ندیده و خدا را دیدند.

همسر شهید مدافع حرم مسلم خیزاب تصریح کرد: مسئولان بدانند که هیچ‌کس به‌اندازه شهدا حق به گردن ایران و انقلاب ندارد، اگر شهیدان نبودند، انقلاب هم وجود نداشت، شهیدان همه هستی خود را فدای انقلاب کردند.

رنجبر با اشاره مجدد به جسارت‌های کرباسچی، گفت: به نظر بنده جای چنین صحبت‌هایی در چنین شهر و استان شهیدپروری نیست، معتقدم برای انتخابات باید با در دست داشتن پرچم ولایت در این مسیر گام برداشت تا هر شخص بی‌لیاقتی اجازه این‌چنین صحبت‌هایی را به خود ندهد، آن‌هایی که بی‌حرمتی به مدافعان حرم می‌کنند، این را بدانند که ما می‌گذریم ولی عمه سادات هرگز از آن ها نمی گذرد.

وی ادامه داد: شهدا بر همه‌چیز ناظر بوده و بر پستوها و تاریکی‌های اعمال ما نظارت می کنند، پس‌ کاری نکنیم که در محضر شهدا شرمنده شویم و برای یک رأی هدف و راه شهدا را تخریب کنیم، عده‌ای که در مورد شهدای مدافع حرم قضاوت بیجا می‌کنند این را بدانند که این سفره بهشتی بود که هرکسی لیاقت حضور نداشت چه رسد که در مورد شهدای مدافع حرم بخواهد صحبتی کند.

همسر شهید مدافع حرم مسلم خیزاب، تصریح کرد: حضرت زینب (س) یک زن بود ولی به قلب دشمن رفت و با یزید صحبت کرد و در برابر یزید مقتدرانه ایستاد، ولی ما چه کردیم، در قلب دشمن رفتیم و برجام را قبول کردیم، برای انرژی هسته‌ای که این‌همه شهید پای آن دادیم را در این دولت چه کردیم؟

رنجبر افزود: باید طبق آیات قران روحیه جهاد و شهادت را در جامعه بالا برد نه اینکه تخریب کرد، امنیت کشور را مرهون خون شهدای عزیزمان، امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) و شهید زنده ایران سردار حاج قاسم سلیمانی هستیم نه شخص دیگر؛ برای انتخابات، شهدا را ملعبه دست خود قرار ندهید، مکتب سیدالشهدا و اهل‌بیت، مکتب خدا بوده و هرکسی لایق نیست در مورد آن صحبت کند، پس بیشتر اندیشه کنید.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار