کد خبر: 849213
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۳
در چهار محال و بختیاری
رئیس اداره امور قرآنی استان از شرکت چهار هزار و 353 معتکف در مسابقه « با قرآن در زلال اعتکاف » خبر داد.

مهدی پرتوی با اعلام این خبر ی افزود: امسال نیز مراسم اعتکاف با حضور با شکوه علاقمندان در مساجد استان برگزار شد.

وی با اشاره به برخی از برنامه های فرهنگی اجرا شده برای معتکفین گفت: طرح « با قرآن در زلال اعتکاف » برای چهارمین سال متوالی همزمان با سراسر کشوردر مساجد استان اجرا شد.

رئیس اداره امورقرآنی بیان کرد: اجرای طرح « با قرآن در زلال اعتکاف» باعث ایجاد علاقه شرکت کنندگان در این مراسم معنوی به قرآن و آشنایی بیشتر آنان با آموزه های قرآنی و توسعه و تعمیق فرهنگ حیات بخش قرآن کریم در میان معتکفان شده است.

پرتوی گفت: یکی از بخش های این طرح فرهنگی مسابقه قرآنی با موضوع ترجمه و مفاهیم سوره های « دهر( انسان) و حجرات» و ترجمه و مفاهیم «خبطه متقین » معروف به خطبه «همام » بود که امسال برای اولین بار اجراشد. وی ادامه داد: برای اجرای این مسابقه هفت هزار دفترچه 40 سوالی بین معتکفین توزیع شد که چهار هزار و 353 نفر در این مسابقه شرکت کردند و ازاین تعداد دو هزار و 600 نفر حائز امتیاز بالای 35 شدند.

مهدی پرتوی افزود: طبق دستور العمل اجرای این مسابقه اسامی متعکفینی که به حداقل 35 سوال از 40 سوال پاسخ درست داده اند برای قرعه کشی و دریافت جوایز به سازمان دارالقرآن الکریم کشور فرستاده شد و به 60 نفر به قید قرعه جوایزی اهدا می شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر