کد خبر: 849184
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۰
مدیر بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان فردیس:
مدیر بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان فردیس جانبازان را الگوهای بارز فرهنگ ایثار و شهادت خواند و گفت: در حال حاضر شهرستان فردیس مفتخر به حضور ۵۰۰ جانباز سال های دوران دفاع مقدس است.

نصرالدین فریدونی در خصوص فرارسیدن روز جانباز و اهمیت بزرگداشت آن گفت: ایثارگران و جانبازان نمونه بارز فرهنگ ایثار و شهادت هستند.

به گفته فریدونی، جانبازان با باورهای ایمانی و الهی به خدا و اهل بیت (ع) سختی ها و رنج مجروحیت را به جان خریده اند و الگویی راسخ برای ایستادگی و پایمردی هستند.

این مسئول افزود: امروز رسیدگی و رفع مشکلات و دغدغه های این قشر از جامعه یک رسالت و تکلیف شرعی است که باید تمامی مدیران و مسئولان امر نسبت به آن توجه لازم را داشته باشند.

وی ادامه داد: توصیف مقام و منزلت جانبازان که در راه اسلام و دفاع از مرزهای کشور جان خود را در طبق اخلاص نهاده اند، آسان نیست.

مدیر بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان فردیس خاطرنشان شد: در حال حاضر در سطح شهرستان فردیس بالغ بر ۵۰۰ جانباز زندگی می کنند که هر یک از آنان اسوه و الگو ایستادگی و رادمردی هستند.

این مسئول با اشاره به ویژه برنامه بزرگداشت مقام جانبازان در این شهرستان عنوان کرد: امروز 11 اردیبهشت همزمان با روز کار و کارگر ویژه برنامه مناسبتی برای قدردانی از مقام والای جانبازان در مشکین دشت برگزار می شود.

وی رسیدگی به مسائل و مشکلات درمانی را در قالب عقد قرار داد با بیمه ایران در سطح مراکز درمانی شهرستان مورد تاکید قرار داد و گفت: بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان فردیس ویژه برنامه هایی چون ارائه خدمات مسکن از طریق اعطاء وام، عقد قرارداد با مراکز درمانی و ... را در برنامه خود قرار داده است.

فریدونی تصریح کرد: هدف و رسالت بنیاد شهید و امور ایثارگران عزتمداری و حفظ منزلت ایثارگران در مسیر ترویج فرهنگ والای ایثار و شهادت است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار