کد خبر: 849126
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۰
در آستانه اکران عمومي فيلم تحسين شده «ويلايي‌ها» اولين ساخته منير قيدي به تهيه‌کنندگي سعيد ملکان از شعار فيلم رونمايي شد.
به گزارش «جوان»، با نزديک شدن به زمان اکران فيلم «ويلايي‌ها» از شعار فيلم رونمايي شد. «ويلايي‌ها را با خانواده ببينيم» شعار فيلمي است که در سي و پنجمين جشنواره فجر مورد توجه مخاطبين و منتقدين قرار گرفت. هدف عوامل اين اثر براي انتخاب شعار فيلم دعوت از خانواده‌هاي ايراني است که آشتي دوباره‌اي با سينما کنند تا اين‌بار همه اعضاي خانواده که قطعاً از نسل‌هاي مختلف هستند بتوانند به ديدن اثري بنشينند که بخش مهمي از تاريخ اين کشور و رشادت‌هاي زنان سرزمين ايران را در حساس‌ترين برهه تاريخي به تصوير کشيده است.
«ويلايي‌ها» در جشنواره فيلم فجر در هفت بخش نامزد دريافت سيمرغ بلورين شد و توانست جوايزي را هم از آن خود کند.
 
اين فيلم از 20 ارديبهشت‌ماه در گروه سينمايي استقلال اکران عمومي مي‌شود. در «ويلايي‌ها» که بازيگران هر کدام در نقش‌هاي متفاوتي حضور پيدا کرده‌اند، طناز طباطبايي، پريناز ايزديار، آناهيتا افشار، علي شادمان، با هنرمندي ثريا قاسمي و با حضور صابر ابر، بازيگران کودک فيلم: اميرعلي ايمان‌‌وند، عليرضا داوري، هستي فرطوسي، سوگل و سوگند باراني و آوين منصوري به ايفاي نقش مي‌پردازند. ديگر بازيگران «ويلايي‌ها» عبارتند از: گيتي قاسمي، فريماه کهنمويي، مهدخت مولايي، فاطمه بابايي و معصومه بيگي. در خلاصه داستان اين فيلم که با مشارکت بنياد سينمايي فارابي توليد شده، آمده است: دوست نداشت من بيام اينجا... هميشه مي‌گفت: بمون درس‌ات رو تموم کن، حيفه... گفتم: حيف از اون زمانيه که ما مي‌تونيم کنار هم باشيم و نباشيم...
پخش «ويلايي‌ها» بر عهده هدايت فيلم است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار