کد خبر: 849060
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۶
دیدار تیم های فوتبال سپاهان و ماشین سازی تبریز

ماشین‌سازی تبریز که سقوطش به دست پایین‌تر قطعی شده در هفته های گذشته نتوانسته نمایش‌هایی را ارائه دهد که در جدول رقابت‌های لیگ برتر موثر باشد.

به گزارش ایسنا، تیم ماشین‌سازی تبریز روز گذشته (شنبه) در مقابل سیاه جامگان مشهد صف آرائی کرد و مقابل این تیم شکست خورد. آنها در دقیقه 90 یک پنالتی به دست آوردند ولی قاسمی‌نژاد توپ را نتوانست به گل تبدیل کند تا کار سقوط یک تیم دیگر به لیگ یک به هفته اخر کشیده شود.

فوتبال پاک مطلبی است که سال‌هاست دغدغه فوتبال ایران شده و بدون شک نه قاسمی نژاد و نه ماشین‌سازی در مقابل رقبایشان کم نمی‌گذارند ولی شاگردان فرهاد کاظمی باید متوجه باشند که کم انگیزگی آنها می‌تواند باعث اجحاف در حق سایر تیم‌ها شود.

آنها هفته بعد به مصاف سایپا می‌روند. سایپایی که از قضا برای بقا نیاز به امتیاز دارد و صبا و سیاه جامگان امیدوارند سایپا در این بازی شکست بخورد.

تیم ماشین‌سازی بعد از شکست برابر پدیده مشهد هیچگاه روحیه یک تیم برنده را نداشت و مصاف حیاتی آنها برابر پرسپولیس که شاید می‌توانست قهرمانی سرخ‌پوشان را یک هفته به عقب بیاندازد هم با شکست ماشین‌سازان به پایان رسید تا مشخص شود حضور این تیم در لیگ برتر کمی زود بوده است.

ماشین سازی همان راهی را رفت که پیشتر پیکان، گهر درود، نفت مسجد سلیمان و استقلال اهواز رفته بودند. تیم‌هایی که بدون پشتوانه لازم و با تفکرات لیگ یکی به لیگ برتر آمده بودند.

انتهای پیام

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار