کد خبر: 849051
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۹
جعفر کاشانی

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس با ابراز بی‌اطلاعی از استعفای طاهری، مدیر عامل این باشگاه، با اشاره به اتفاقات اخیر در تیم پرسپولیس گفت که باید فرهنگ بازیکنان بالاتر برود.

به‌ گزارش ‌ایسنا، جلسه هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در محل ساختمان این باشگاه برگزار شد. جعفر کاشانی، عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس بعد از این جلسه در جمع خبرنگاران، گفت‌: به‌ هر حال بازیکنان الگو هستند و آینده خودشان را رقم می زنند. ما باید به دنبال بالا بردن فرهنگ بازیکنان باشیم. البته بازیکنان تلاش خود را در زمین می‌کنند و در یک خانواده‌ ممکن است بحث‌هایی پیش آید،  ولی این بحث‌ها حل شدنی است.

وی در پاسخ به سوالی درباره استعفای زادمهر و این که گفته می‌شود قرار است اعضای هیات مدیره و طاهری هم استعفا دهند، گفت‌: من از این چیزها اطلاعی ندارم و نمی دانم که این مطالب چیست.

عضو هیات مدیره پرسپولیس در پاسخ به سوالی درباره مشکلات مالی تیمش نیز گفت‌: همه چیز خوب خواهد شد. به‌ هر حال تیم‌های استقلال و پرسپولیس روی فرهنگ مردم اثر می‌گذارند. امیدوارم که یک روزی این دو تیم باشگاه شوند. وقتی فرهنگ بالا برود چالش‌ها کمتر می‌شود.

او در ادامه باز هم از استعفای طاهری ابراز بی اطلاعی کرد و گفت‌: در این باره چیزی نمی دانم. اصلا شاید همه با هم استعفا دهیم (با خنده).

کاشانی در پایان در پاسخ به سوالی درباره مدیران دو تابعیتی در ورزش کشور اضافه کرد: من جعفر کاشانی هستم. پدر و مادرم دیپلمات بودند و من عاشق ایرانم. هیچ پولی از پرسپولیس نمی‌گیرم و هر چه که دارم از پرسپولیس است و سرمایه  این باشگاه هوادارانش محسوب می‌شود. ما باید به جایی برسیم که بازیکنان‌مان از رده جوانان و نوجوانان خودمان باشند. همه باید بدانند این پیراهن چقدر ارزشمند است. من معتقدم در هیچ دوره‌ای مثل این دو سال پرسپولیس قشنگ کار نکرده است.

به‌ گزارش ‌ایسنا، کاشانی پیش از حضور در جمع خبرنگاران و زمانی که باشگاه پرسپولیس را ترک می‌کرد علی علیپور، بازیکن این تیم را دید و دقایقی با او صحبت کرد. او به علیپور گفت‌ که باید بازیکنان پرسپولیس متوجه باشند که در چه تیمی بازی می‌کنند و احترام پیراهن این تیم را حفظ کنند.

انتهای پیام

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار