کد خبر: 849041
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۴
سخنگوی قوه قضاییه با توصیه و درخواست از همه نامزدها، طرفداران و ستادهای انتخاباتی اعلام کرد: این افراد باید با التزام به قانون در چارچوب صداقت و اخلاق با بیان مسائل با مبانی مستحکم و آمارهای درست و قابل اتکا حرف بزنند.
فارس: غلامحسین محسنی اژه‌ای سخنگوی قوه قضاییه در یکصد و یازدهمین نشست خبری خود با اصحاب رسانه، در خصوص انتخابات اظهار داشت: در آستانه انتخابات و تبلیغات انتخاباتی گاهی وقت‌ها برخی از افراد برای ایجاد فضای دو قطبی و جلب آرای مردم از خط قرمزها عبور می‌کنند.

اژه‌ای تصریح کرد:‌ برخی مسائل خط قرمز نظام و مردم است که این افراد در این فضا از آن عبور می‌کنند که این به نفع خودشان نیست و به نفع کشور هم نیست.

وی با توصیه و درخواست از همه نامزدها، طرفداران و ستادهای انتخاباتی اعلام کرد: این افراد باید با التزام به قانون در چارچوب صداقت و اخلاق با بیان مسائل با مبانی مستحکم و آمارهای درست و قابل اتکا حرف بزنند.

معاون اول قوه قضاییه تصریح کرد: برخی از افراد برای جلب رأی علیه برخی از دستگاه‌ها، قوا و نهادها حرف‌های بی‌منطق، خلاف واقع با آمار غیر اتکا مسائلی را مطرح می‌کنند که هم برای خودشان و هم برای مردم و هم برای ما ایجاد زحمت می‌کند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار