کد خبر: 849017
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۲
تیم والیبال امید

تیم‌ ‌ملی والیبال زیر 23 سال تلاش می کند دومین قهرمانی خود در آسیا را در خانه جشن بگیرد.

به‌ گزارش ‌ایسنا، دومین دوره رقابت‌های والیبال قهرمانی امیدهای آسیا (زیر 23 سال) از دوشنبه یازده اردیبهشت به میزبانی اردبیل آغاز می‌شود و یازده تیم برای کسب عنوان قهرمانی به رقابت‌ با هم می پردازند. تیم‌ ‌ملی ایران میزبان این دوره از رقابت‌ها، در سال 2015 که اولین دوره این رقابت ها در میانمار برگزار شد، با برتری 3 بر صفر برابر کره جنوبی به مقام قهرمانی رسید.

شاگردان پیمان اکبری در سال 2015 موفق شدند با اقتدار قهرمانی را از آن خود کنند. در این دوره از مسابقه ها پوریا فیاضی ارزشمندترین بازیکن شد.

در قرعه کشی دومین دوره رقابت‌ها تیم‌ ‌ملی ایران با پاکستان همگروه شده و این دو تیم از ساعت 17:30 دقیقه دوشنبه به مصاف هم می روند.

فینال این رقابت‌ها 13 اردیبهشت در سالن شش هزار نفری رضازاده اردبیل برگزار می شود.

در مرحله دوم، تیم‌های اول و دوم چهار گروه دور مقدماتی در دو گروه E و F برای رتبه‌های اول تا هشتم این رقابت‌ها مبارزه می‌کنند و سه تیم سوم گروه های مقدماتی برای جایگاه نهم تا یازدهم به مصاف یکدیگر می روند. رقابت‌های این مرحله رو های پنج شنبه و جمعه 14 و 15 اردیبهشت برگزار می شود.

روز شنبه 16 اردیبهشت ماه تیم های  شرکت کننده در رقابت‌های قهرمانی زیر 23 سال مردان آسیا استراحت دارند و مرحله یک چهارم نهایی، نیمه نهایی و نهایی روزهای یکشنبه تا سه شنبه 17 تا 19 اردیبهشت ماه پیگیری می‌شود  تا تیم های برتر این رقابت‌ها مشخص شوند.

جواد کریمی، حمید حمودی و فردین قله قوند (پاسور)، امین اسماعیل نژاد و جابر اسماعیل پور (پشت خط زن)، سلیم چپرلی، سعید جواهری توانا، اسماعیل مسافر، بهنام ابراهیمی و امین خداپرست (دریافت کننده)، رحمان تقی زاده، سهند اله وردیان، مهرداد شیبانی و علی یوسف پور(سرعتی زن)، محمد دلیری و علی نودوزپور (لیبرو) 16 بازیکن ایران در این دوره از رقابت‌ها هستند.

امیر مهدی نفر به عنوان سرپرست، خوان سیچلو (سرمربی)، محمدرضا تندروان، محمدرضا دامغانی، علی فتاحی، جواد مهرگان و وحید صادقی (مربیان)، سید مهدی هاشمی (مربی بدنساز)، بهزاد میرزایی (فیزیوتراب)، چالاک محمد رحیمی (ماساژور) و علی تاج الدین (آنالیزور) به عنوان کادر فنی تیم‌ ‌ملی والیبال زیر 23 سال ایران این تیم را همراهی می کنند.

شاگردان سیچلو تلاش می‌کنند  دومین قهرمانی خود را در خانه جشن بگیرند.

گروه بندی این رقابت‌ها به شرح زیر است:

گروه A: ایران و پاکستان

گروه B: چین تایپه، قزاقستان و ازبکستان

گروه C: چین، استرالیا و مالزی

گروه D: ژاپن، تایلند و سریلانکا

برنامه دور مقدماتی دومین دوره رقابت‌های والیبال قهرمانی امیدهای آسیا:

** دوشنبه 11 اردیبهشت

ساعت 10، ازبکستان – قزاقستان

ساعت 12:30، مالزی – استرالیا

ساعت 15، ژاپن – سریلانکا

ساعت 17:30، ایران – پاکستان

** سه شنبه 12 اردیبهشت

ساعت 12:30، تایلند – ژاپن

ساعت 15، چین تایپه – ازبکستان

ساعت 17:30، چین – مالزی

** چهارشنبه 13 اردیبهشت

ساعت 12:30، سریلانکا – تایلند

ساعت 15، قزاقستان – چین تایپه

ساعت 17:30، استرالیا – چین

انتهای پیام

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار