کد خبر: 849011
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۳

تیم محبوب پایتخت در حالی دیروز به مصاف ذوب آهن اصفهان رفت که در یک نمایش ضعیف و البته با هنرنمایی مهاجم خود توانست به تساوی پر گل ۳ بر ۳ برسد این در حالی بود که شاگردان برانکو به خاطر مسائل مالی سه جلسه از تمرینات خوداری کرده بودند. پرسپولیس در پرگل ترین بازی فصل خود با استقبال منفی تماشاگرانش مواجه شد تا این مسئله ناراحتی بازیکنان را هم در پی داشته باشد. شعار بی غیرت بی غیرت بعد از گل دوم ذوب آهن فضای استادیوم آزادی پیچید.شاید این بازی از نظر شاگردان برانکو بازی تشریفاتی به حساب می آمد اما اعتصاب و تحریم کردن تمرینات،آ‹ هم به خاطر پول موضوعی بود تا واکنش هواردان را در بر داشته باشد. بازیکنانی که فقط حاضر شدند ساعاتی قبل از بازی گرد هم جمع شده و برای این بازی به ورزشگاه آزادی بروند.هر چند این بازی به تساوی انجامید اما اتفاق عجیب در این بازی، استقبال منفی هواداران پرسپولیس از تیمی بود که به تازگی قهرمانی زودهنگام خود در لیگ برتر را جشن گرفته بود. بر خلاف دیدار قبلی این تیم که خیل عظیمی از هواداران آن در ورزشگاه آزادی حضور یافتند و شادمانه سرود قهرمانی با بازیکنان این تیم سر دادند و ساعاتی را خوش گذراندند، در این بازی استقبال ضعیفی از سوی هواداران بعمل آمده بود و به نظر می‌رسید همین اندک هواداران هم که در ورزشگاه آزادی حضور داشت، نه برای تشویق، بلکه برای اعتراض به بازیکنانی که از حضور در تمرین سرباز زده بودند رنج حضور در ورزشگاه را به خود تحمیل کرده بودند.

با توجه به اخباری که از روزهای قبل از منابع نزدیک به باشگاه در خصوص اعتراض هواداران به بازیکنان «معتصب» به بیرون درز پیدا کرده بود و حتی کانون هواداران باشگاه پرسپولیس هم این مورد را اعلام کرده بود، باید گفت حتی اگر اعتراض هواداران پرسپولیس با توصیه مسئولان باشگاه هم صورت نگرفته باشد، حداقل با اطلاع و البته با موافقت آنها بوده است. یعنی مسئولان باشگاه با توجه به اتفاقات اخیر در تیم، مخالفت چندانی هم با اعتراض هواداران به بازیکنانی که روی مدیر باشگاه را هم زمین انداختند و حتی به خواسته طاهری هم حاضر به شکستن اعتصاب نشدند، نداشتند.

به نظر می‌رسد این روزها هواداران پرسپولیس در جبهه مدیریت باشگاه قرار دارند و حامی سیاست های باشگاه هستند.اگر مسئولان باشگاه الان نتوانند جلوی این هرج و مرج بازیکنان را بگیرند قطعا پایه گذار سنت غلط برای فصل بعد خواهند بود. به نظر می رسد وقتی بازیکنان به حرف مدیر عامل گوش نمی کنند فقط کسر از قرارداد می توانند بهترین شیوه و برخورد با بازیکنان خاطی باشد.

وحید صابری

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار