کد خبر: 848922
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۷
در چهارمحال و بختیاری
هر ساله به مناسبت یازدهم اردیبهشت ماه و روز جهانی کارگر و همزمان گرامیداشت هفته کارو کارگر که از 5 لغایت 11 اردیبهشت هر سال می باشد برنامه های متنوعی از سوی سازمان تامین اجتماعی اجرا می گردد.

مدیر کل تامین اجتماعی با اعلام این خبر گفت:سازمان تامین اجتماعی متولی اصلی بیمه های اجتماعی است که  در راستای ماموریت ذاتی  سازمان، کارگران مزد و حقوق بگیر و قشر فعال جامعه  را تحت پوشش خود قرار می دهد. از این روکارگران عزیز از  خدمات متنوع این سازمان بهره مند می شوند.

غلامرضا محمدی  افزود: بخش عمده افراد تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی کارگران زحمتکش می باشند  و این سازمان به واسطه ارتباط تنگاتنگی که با بیمه شدگان کارگر دارد وظیف خود می داند در هفته کار و کارگر به مقام شامخ نیروهای مولد جامعه ارج نهد. بر همین اساس این سازمان در هفته مذکور برنامه های متنوعی را به مرحله اجرا گذاشته است.

محمدی با اشاره به برنامه های این هفته گفت: با آغاز هفته کار و کارگر مجموعه همکاران ستاد اداره کل و مدیریت درمان تامین اجتماعی با حضور در محل تپه نورالشهدا یاد و خاطره شهدای کارگر را گرامی  خواهند داشت.

وی دیدار مسئولان اداره کل و مدیریت درمان با حضور مدیر کل تعاون ،کار و رفاه اجتماعی از بیماران کارگر در بیمارستان تامین اجتماعی امام علی (ع) و دلجویی از آنها و  اهداء گل و شیرینی را از دیگر برنامه های این هفته دانست.

محمدی با اشاره به لزوم بازدیداز کارگاههای تحت پوشش و دیدار با کارگران اظهار داشت: با سرکشی از کارگاههای بزرگ استان در جریان مشکلات بیمه ای کارگران قرار گرفته و با جلساتی که با مسئولان و رابطین کارگری این مجموعه ها در حضور کارشناسان ستاد اداره کل  تشکیل  می گردد در جهت رفع مسائل و مشکلات بیمه ای  آنان تدابیری اندیشیده  خواهد شد.

غلامرضا محمدی دیدار با خانواده های معظم و معزز شهدای کارگری را از دیگر برنامه های این اداره کل برشمرد و گفت: شهدای کارگری از گنجینه های این انقلاب هستند و اکرام و تجلیل از خانواده آنها وظیفه تک تک مسئولین می باشد فلذا در این راستا از خانواده   معظم شهدای کارگری استان  تجلیل بعمل آورده شد.

محمدی حضور دست جمعی کارکنان در نماز جمعه 8/2/1395 و ایجاد پایگاه اطلاع رسانی ، توزیع برشورهای کارفرمایی و کارگری ،نشست با تشکلهای کارگری و بیان مشکلات و دغدغه های جامعه کارگری،ملاقات عمومی با بیمه شدگان کارگر و پذیرایی از کارگران در مراکز بیمه و درمانی را از دیگر برنامه های این اداره کل بر شمرد و افزود: این سازمان با بهره گیری از خدمات غیر حضوری و الکترونیکی در جهت خدمت رسانی بهتر به این قشر عظیم و مولد گام بر می دارد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر