کد خبر: 848893
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۰
زوج جوان كه به خانه‌هاي ويلايي در شمال شهر دستبرد مي‌زدند، در آخرين سرقت با هوشياري يكي از همسايه‌ها گرفتار شدند.
به گزارش خبرنگار ما، ساعت 23 شامگاه شنبه، دوم ارديبهشت ماه بود كه يكي از ساكنان مجتمع مسكوني شهيد بهشتي در منطقه دربند با مركز فوريت‌هاي پليسي 110 تماس گرفت و جريان يك سرقت را گزارش داد. او گفت مردي با لباس قرمزرنگ بعد از زاغ زدن خانه‌اي ويلايي و اطمينان از اينكه كسي داخل خانه نيست براي سرقت وارد آن جاشده است.
 
لحظاتي بعد تيمي از مأموران كلانتري 122 دربند خود را به محل رساندند. آنها در اولين گام خودروي پرشياي مرد سارق را كه كنار خانه ويلايي پارك شده بود، شناسايي کردند  و زن جواني را كه داخل آن نشسته و مشغول زاغ‌زني محل بود، بازداشت كردند. چند نفر از مأموران پليس هم با هماهنگي قاضي وارد خانه شدند، اما مرد سارق كه از حضور پليس با خبر شده بود، توانست از ديوار ديگر خانه فرار كند.
 
بعد از آن، زن بازداشت شده كه فائزه نام داشت و 32 ساله بود، به همراه پرونده به پايگاه يكم پليس آگاهي تهران فرستاده شد. فائزه در اولين بازجويي‌ها به دهها سرقت خانه با همدستي شوهرش افشار اعتراف كرد.
 
در شاخه ديگري از تحقيقات، كارآگاهان مخفيگاه افشار را كه مردي 35 ساله بود، در خيابان پيروزي شناسايي كردند، اما متوجه شدند كه او از آنجا متواري شده است. سرانجام محل تردد افشار در خيابان خرمشهر شناسايي و بازداشت شد. او هم در بازجويي‌ها به دهها فقره سرقت از خانه در نقاط شمال شهر اعتراف كرد.
 
سرهنگ كارآگاه كرم يوسف وند، رئيس پايگاه يكم پليس آگاهي تهران بزرگ گفت: تحقيق براي شناسايي مالباختگان و شناسايي جرائم بيشتر دو متهم در جريان است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار