کد خبر: 848884
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۸
با همکاری امور ورزش و هیات ورزشهای همگانی شرکت گاز خراسان رضوی صورت گرفت؛
بیش از 250 نفر از کارکنان و خانواده های کارکنان گاز خراسان رضوی با حضور در دشت ارغوان مشهد اقدام به پاکسازی بخشی از محیط زیست این منطقه از وجود زباله نمودند.

رئیس امورHSE  گاز خراسان رضوی دراین باره گفت: بیش از 250 نفر در غالب 60 خانواده در برنامه پیاده روی و پاکسازی دشت ارغوان مشهد حضور یافتند.

محمد ایمانی فر افزود: در این برنامه بسیاری از مواد پسماندی بویژه پسماندهای پلاستیکی که در دشت ارغوان رها سازی شده بود، با تلاش خانواده گاز خراسان رضوی پاکسازی شد.

وی تصریح کرد: درصدد هستیم تا با بهره گیری از ظرفیت خانواده های کارکنان گاز استان اقدامات مطلوبی را طی سال جاری در بحث حفظ و تنظیم محیط زیست پیرامونی شهرهای خراسان رضوی انجام دهیم.

ایمانی فر گفت: از ابتدای سالجاری تاکنون بیش از دهها برنامه پاکسازی محیط زیست با نظارت دقیق کارشناسان محیط زیست امور  HSE گاز خراسان رضوی در اقصی نقاط استان برنامه ریزی و اجرا شده است.

وی اظهار امیدواری کرد: با ترویج و توسعه اینگونه حرکت های جمعی شاهد برانگیختن حس مشارکت و ایجاد همدلی اجتماعی در رسیدن به محیط زیستی پاک و عاری از هرگونه آلاینده باشیم.

گفتنی است؛ این برنامه با همکاری امور ورزش و هیات ورزشهای همگانی شرکت گاز خراسان رضوی برگزار شد.

دشت ارغوان مشهد یکی از بهترین مکانهای تفریحی در طبیعت است که در چهار کیلومتری شهر طرقبه قرار دارد. این منطقه به دلیل ویژگیهای خاص همه روزه میزبان علاقه مندان و گردشگران بسیار زیادی است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار