کد خبر: 848880
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۰
مستند «فروشنده» که روايتي ناگفته از پشت صحنه تحولات سياسي و اقتصادي ايران در چهار سال دولت روحاني است، در «سينماروايت» اکران مي‌شود.
مستند «فروشنده» که روايتي ناگفته از پشت صحنه تحولات سياسي و اقتصادي ايران در چهار سال دولت روحاني است، در «سينماروايت» اکران مي‌شود.
ماجراهايي ناگفته از پشت پرده مناظرات انتخاباتي سال 92 و تحولات چهار ساله پس از آن، اسناد جديد از شکل‌گيري برجام در به ثمر رسيدن اين توافق و نقش افراد و اشخاصي که تا به حال اسمي از آنها برده نشده، وعده‌هاي مختلفي که درباره تحريم‌‌ها و رفع آنها و حل مشکلات اقتصادي به مردم داده شد، همچنين آخرين آرايش انتخاباتي دولت در آستانه مناظره‌هاي انتخابات رياست جمهوري سال 96 از جمله موضوعات پرداخته شده در اين مستند است. حاج‌‎کرمي، تهيه‌کننده اين مستند مي‌گويد: اين مستند با پژوهش‌هاي عميق، مملو از اسناد داخلي و خارجي دست اول است. به همين علت هم مستدل است و نقطه مزيت مستند استفاده از تصاوير آرشيوي و موجود است؛ حرف‌‌هايي که خارجي‌ها و داخلي‌ها نسبت به اين موضوع زده‌اند و بيش از 300 فيلم از منابع و جاهاي مختلف گرفته يا دانلود شده است.
مستند بلند «فروشنده» کاري از گروه مستندسازي «فانوس فردا» است که در يکصدودهمين برنامه از سري برنامه‌هاي «سينماروايت» با حضور عوامل فيلم، کارشناسان و منتقدان نقد و بررسي مي‌شود. اين برنامه فردا (يک‌شنبه 10 ارديبهشت) ساعت 17در مجتمع فرهنگي اسوه واقع در خيابان انقلاب نبش خ بهار جنوبي برگزار مي‌شود. حضور در اين برنامه براي عموم علاقه‌مندان رايگان مي‌باشد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار