کد خبر: 848872
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۱
رئيس کميسيون تبليغات انتخابات رياست جمهوري:
عضو کميسيون تبليغات انتخابات رياست جمهوري از دريافت شکاياتي از سوي برخي کانديداهاي انتخاباتي بعد از مناظره اول خبر داد.
به گزارش ميزان، احسان قاضي‌زاده‌هاشمي، رئيس کميسيون تبليغات انتخابات رياست جمهوري در خصوص اينکه آيا شکايتي در مورد مناظره روز جمعه از سوي کانديداها به کميسيون تبليغات ارسال شده يا خير اظهار کرد: سعي ما بر اين است درباره شکايات ارائه شده از مناظره روز جمعه به جمع‌بندي برسيم.
وي افزود: اگر در بررسي شکايت‌ها به اين نکته رسيديم که پاسخ دادن به موضوعي توسط کانديداهاي رياست جمهوري طبق قانون بايد به صورت ضبطي از صداوسيما پخش شود، بعد از بررسي در کميسيون تبليغات انتخابات رياست جمهوري، زمان و اينکه چه فردي مي‌تواند پاسخ دهد را اعلام خواهيم کرد.
قاضي‌زاده در خصوص ادعاي مشاور يکي از کانديداهاي رياست جمهوري در خصوص ناعدالتي در تقسيم زمان مناظره نيز گفت: اين موضوع را هم در جلسه‌مان بررسي مي‌کنيم و چون مبناي ما ايجاد عدالت و برابري است و اگر هر ميزان عدم توازن وجود داشته باشد، نحوه جبران آن را که مي‌تواند در قالب‌هاي مختلف باشد، اعلام مي‌کنيم.
قاضي‌زاده در پاسخ به اين سؤال که سؤالات مناظره توسط چه کساني طرح شده بود نيز اظهار کرد: سؤالات در کميته‌اي در سازمان صداوسيما طراحي و جمع‌بندي شده و موضوعات عمومي در اختيار شش کانديداي رياست جمهوري قرار گرفته بود.
وي با بيان اينکه در دو مناظره بعدي سرفصل‌ها را به صورت کلي به نامزدهاي انتخابات دوازدهمين دوره رياست جمهوري اعلام خواهيم کرد، افزود: سؤالات مربوط به بقيه برنامه‌ها اعم از گفت‌وگوي ويژه خبري، برنامه شبکه خبر، گفت‌وگو با کارشناسان و برنامه‌هاي انتخاباتي متنوع ديگري که از صداوسيما پخش مي‌شود، در اختيار نامزدهاي رياست جمهوري قرار مي‌گيرد، اما در هيچ جاي دنيا اين مرسوم نيست که سؤال مناظره در اختيار نامزد به صورت کامل قرار بگيرد.
قاضي‌زاده يادآور شد: سؤالات مناظره شامل موضوعات اجتماعي و عمومي است و آن شموليت کلي را هم دربر مي‌گيرد.
رئيس کميسيون تبليغات انتخابات رياست جمهوري مستقر در صداوسيما درباره اينکه مناظره را چگونه ارزيابي مي‌کنيد، گفت: اين مناظره آغازي بود براي انتخابات دوازدهم و اميدواريم با توجه به حجم بالاي مخاطبي که داشته و بازخوردهاي اجتماعي و فراگيري زيادش، در تنوير افکار عمومي کمک‌رساني کرده باشد.
سخنگوي کميسيون تبليغات ستاد انتخابات کشور از مناظره نمايندگان نامزدها با هم خبر داد و گفت: براي اولين بار شش نماينده نامزد متناظر با خود نامزد با هم مناظره خواهند داشت.
وي ادامه داد: پيش‌تر نمايندگان نامزدها به عنوان مثال به صورت «دو به دو» با هم مناظره مي‌کردند، اما در اين دوره، مناظره نمايندگان نامزدها به صورت متناظر با خود نامزدها برگزار مي‌شود.
رئيس کميسيون تبليغات انتخابات رياست جمهوري با بيان اينکه مناظره نمايندگان نامزدها در استوديوي اصلي مناظره برگزار نخواهد شد، گفت: قالب متفاوت مناظره نمايندگان  نامزدها را فردا اعلام خواهيم کرد.
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۰
0
0
خواهشمندیم برای روشن ساختن اذهان عموم هرگاه هریک از 4نامزد ریاست جمهوری خواهان پخش فیلم سخنان روحانی برای اثبات نحوه عملکرد دولت شدنداجازه پخش فیلم صادر شود متشکریم.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار