کد خبر: 848851
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۳
یوسف کرمی

یوسف کرمی می گوید باخت ها در تورنمنت یونان باید تجربه‌ای برای قهرمانی جهان شود.

کارشناس تکواندو در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص نتایج نمایندگان ایران در تورنمنت یونان ، اظهار کرد: این تورنمنت ها به گونه‌ای  است که ورزشکاران با صد درصد آمادگی شرکت نمی‌کنند . البته باخت قهرمان جهان در چنین تورنمنتی دور از انتظار است و نتیجه‌ خوبی باید می گرفتند. اما  خب این باخت باعث می شود ورزشکاران با آمادگی بیشتر در قهرمانی جهان شرکت کنند تا ضعف خود را بپوشانند و در قهرمانی جهان سر فراز باشند. باید اشتباهات خود را متوجه شده باشند.

وی در ادامه‌ افزود: کار خیلی سختی در جهانی داریم امیدوارم بچه های ما سربلند باشند،  ولی  قطعا کار سختی پیش رو داریم.

دارنده دو مدال تکواندو جهان در خصوص تیم ایسران در کشورهای اسلامی تصریح کرد: تکواندو ما به حدی پتانسیل دارد که تیم اول و دوم نداریم. مطمئن هستم که در کشور های اسلامی نتایج درخشانی میگیریم. زیرا نمایندگان ایران خیلی با انگیزه هستند.

کرمی در خصوص کم شدن اوزان تکواندو در بازی‌های آسیایی، اظهار کرد:  برای ایران سخت است ، زیرا  ما مدال آوریم و به ضرر ما می‌شود . هدف از این کار این است که مدال ها با ارزش باشد قطعا جلسات زیادی برای انجام این کار هست و انگیزه و منطقی پشت این جریان هست.

نماینده ایران در کمیته ورزشکاران جهان در پایان خاطر نشان کرد: همزمان با قهرمانی جهان جلسه داریم برخی صورتجلسه ها را مطرح می‌کنند  که ما نظر خود را می‌دهیم  و امیدوارم که نظرات خوبی مطرح کنیم.

انتهای پیام

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار