کد خبر: 848805
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۹
فرهنگسرای گلستان این هفته در برنامه "در کوی نیکنامان" میزبان خانواده ذوالفقاری شهید مدافع حرم بود که در این مراسم و با حضور مسئولان از ایشان تجلیل بععمل آمد.
به گزارش روابط همومی مراکز فرهنگی- هنری منطقه 8 و فرهنگسرای گلستان، برنامه این هفته "در کوی نیکنامان" که صبح پنج شنبه 7 اردیبهشت ماه در فرهنگسرای گلستان با هدف زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهیدان اسلام تاکنون و تجلیل از مقام شامخ خانواده های شهدا منطقه 8 برگزار شد.
این برنامه با خواندن زیارت توسل توسط حاج آقای رفیعی و زیارت پر فیض زیارت عاشورا توسط مداح اهل بیت آقای باقر ربیعی آغاز شد و در ادامه حجت الاسلام و المسلمین وحیدی با تأکید بر اهمیت بهره مندی معنوی از ماه شعبان گفت : در آستانه ماه شعبان، ماه رحمت هستیم و این ماه مقدمه‌ی ماه مهمانی خداست و مومن واقعی کسی است که تام لحظات این ماه بیشتریین بهره را ببرد.
در ادامه مراسم کلیپی در خصوص شهید مدافع حرم محمد هادی ذوالفقاری پخش شد و پدر شهید مدافع حرم محمد هادی ذوالفقاری و مادر شهید رضا هدایتی از فرزندان شهید خود خاطرات خود را بیان کردند و در پایان از طرف مدیریت فرهنگی هنری منطقه 8 به خانواده مکرم شهدا اهدا گردید.
گفتنی است علاقمندان به شرکت در برنامه «در کوی نیکنامان» که هر هفته پنجشنبه صبح و با حضور خانواده های شهدا برگزار می شود، می توانند به فرهنگسرای گلستان واقع در نارمک میدان هلال احمر، خیابان گلستان ، جنب بوستان فدک مراجعه کنند یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با تلفن 77815173 تماس بگیرند .
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار