کد خبر: 848782
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۹
فرمانده مرزبانی ناجا گفت: به طور قطع انتقام خون شهدا را خواهیم گرفت و نخواهیم گذاشت خون آنها پایمال شود.
مهر: سردار قاسم رضایی گفت: شهادت مرزبانان پیام دارد و پیام آن گوشه‌ای از صحنه‌های کربلا و پرچم سرخ حسینی است.

وی افزود: امروز ایران اسلامی در سرتاسر جهان به واسطه آرمان عمیق انقلاب اسلامی می‌درخشد؛ آرمانی که مبتنی بر انسانیت و حکم الهی است.

سردار رضایی خاطرنشان کرد: مزدوران به واسطه فریب کشورهای مستکبر و کشورهایی که تفکر تکفیری دارند، گمراه می‌شوند و قطعاً تکفیری‌ها ضد فرمان الهی عمل می‌کنند.

فرمانده مرزبانی ناجا با اشاره به وضعیت مزدوران و تروریست‌ها در کشورهای همسایه ایران، گفت: اگر مزدوران و تروریست‌ها در بعضی از مناطق و نیز کشورهایی مانند سوریه، عراق، پاکستان و افغانستان برای خود جولانگاه درست کرده‌اند دیگر فرصتشان تمام شده است.

این مقام ارشد در فرماندهی مرزبانی ناجا افزود: قطعاً انتقام خون شهدا را خواهیم گرفت و نخواهیم گذاشت خون آنها پایمال شود چرا که خون شهدا وحدت بخش همه اقشار و آحاد کشور است.

سردار رضایی با بیان اینکه پیام شهدا به همرزمان خود انسجام و آمادگی عملیاتی روز افزون است، گفت: من در چشمان و رفتار همرزمانم در سراسر مرزهای ایران اسلامی می‌بینم که در سخت‌ترین شرایط آب و هوایی و در دشوارترین مأموریت‌ها بدون هیچ گونه خستگی در حراست و دفاع از مرزهای کشور ایستاده‌اند این بدان معناست که کارشان باقیات صالحات است.

فرمانده مرزبانی ناجا در خاتمه گفت: مردم سیستان و بلوچستان اعم از شیعه و سنی با وحدت قلبی توانسته‌اند این استان را یکی از استان‌های مطرح در کشور و به عنوان پشتوانه انقلاب معرفی کنند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار