کد خبر: 848750
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۷
برای سال تحصیلی ۹۷-۹۶ ؛
ثبت‌نام آزمون ورودی دانشگاه علوم اسلامی رضوی در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری از بین برادران واجد شرایط برای سال تحصیلی ۹۷-۹۶ آغاز شد.

دانشگاه علوم اسلامی رضوی با اصالت حوزوی در سه مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری از بین برادران واجد شرایط در سراسر کشور به صورت رایگان دانشجو می‌پذیرد.

پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ویژه دارندگان مدرک پیش‌دانشگاهی یا سطح یک حوزه و در مقطع کارشناسی ارشد ویژه دارندگان مدرک سطح دو حوزه یا مدرک کارشناسی مورد تائید وزارت علوم صورت می‌گیرد و شرط پذیرش دانشجو در مقطع دکتری نیز ارائه مدرک کارشناسی ارشد یا سطح 3 حوزه است.

دانشگاه علوم اسلامی رضوی در مقطع کارشناسی دارای پنج رشته تحصیلی علوم قرآن و حدیث، فلسفه و کلام اسلامی، حقوق، اقتصاد، فقه و مبانی حقوق اسلامی است.

همچنین مقطع کارشناسی ارشد این دانشگاه در رشته‌‌های علوم قرآنی و حدیث، فلسفه و کلام اسلامی، حقوق جزا و جرم‌شناسی، حقوق خصوصی، حقوق بین‌ الملل و فقه و مبانی حقوق اسلامی و در دوره دکتری در رشته‌‌های علوم قرآنی و حدیث، فلسفه و کلام اسلامی، حقوق جزا و جرم‌ شناسی، حقوق بین‌ الملل و فقه جزایی دانشجو می‌ پذیرد.

ثبت نام در مقاطع اعلام شده برای تحصیل در این دانشگاه از 15 فروردین ماه آغاز شده و تا 30 اردیبهشت ماه ادامه دارد و زمان برگزاری آزمون مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد، عصر ۲۳ تیرماه ۱۳۹۶ خواهد بود و آزمون دکتری، صبح و عصر ۲۹ و ۳۰ تیرماه در محل دانشگاه، واقع در صحن هدایت حرم مطهر رضوی برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان می‌‌توانند با مراجعه به سایت دانشگاه علوم اسلامی رضوی به آدرس www.razaviac.aqr.ir پس از مطالعه دفترچه‌ آزمون‌های کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری اقدام به ثبت‌ نام کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار