کد خبر: 848583
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۷
مدیر بصیرت شناسی سپاه صاحب الزمان (عج):
مهمترین دشمنان انقلاب اسلامی اسرائیل، آمریکا و انگلیس است و روش مقابله با دشمن بنابر سخنان مقام معظم رهبری جذب حداکثری، دفع حداقلی و مدارا کردن حداکثری است.

 مدیر بصیرت شناسی سپاه صاحب الزمان (عج)اصفهان درجمع خواهران طلبه وبسیجیان مدرسه علمیه حضرت فاطمه(س) فلاورجان با اشاره به اهمیت بصیرت سیاسی و بصیرت افزایی اظهار داشت : اگر کسی خواهان بصیرت باشد و به اجتهاد سیاسی برسد باید علم جریان شناسی و گفتمان انقلابی را فراگیرد و نسبت به شاخصه های انقلاب آگاهی داشته باشد.

سید رضا حجازی مهمترین راه نفوذ دشمن را لشکرکشی فرهنگی و سیاسی دانست وبیان نمود: مهمترین آثار و نتیجه این لشکرکشی سست شدن اعتقادات دینی و سیاسی، جذب حداکثری جوانان با استعداد و رفع نارضایتی ها است.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری گفت: اگر کسی بخواهد در مسیر بصیرت حرکت کند علاوه بر سه شاخصه ذکر شده باید بتواند دشمن و روش دشمنی دشمن را و همچنین روش مقابله با روش دشمن را بشناسد.

حجازی شاخصه های بصیرت را در شناخت به گذشته، تشخیص در حال و پیش بینی نسبت به آینده معرفی کرد.

وی مهمترین دشمنان انقلاب اسلامی و کشور ایران را که مهمترین آنها اسرائیل، آمریکا و انگلیس است معرفی کرد و روش مقابله با دشمن را بنابر سخنان مقام معظم رهبری جذب حداکثری، دفع حداقلی و مدارا کردن حداکثری دانست.

حجازی در ادامه گفت: مهمترین راه نفوذ دشمن، لشکر فرهنگی و سیاسی است و مهمترین آثار و نتیجه این لشکر را می توان به شکل بارز در سست شدن اعتقادات دینی و سیاسی، جذب حداکثری جوانان خصوصاً جوانان با استعداد و رفع نارضایتی ها دید.

وی در پایان جریان های وارد شده در انتخابات  را معرفی کرد و گفت: مهمترین این جریان ها اعتدالیون، انقلابیون، مستقل یون و  عدالت خواه می باشند و در این میان قشر روحانیت، سپاه، بسیج آموزش وپرورش  باید در این مسیر با آگاهی کامل به روشنگری مردم بپردازند.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار