کد خبر: 848569
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۰
شهردار کرج تاکید کرد
شهردار کرج بر لزوم پیشروی شهرداری ها به سمت اتوماسیون کامل اداری تاکید کرد و گفت: این دستگاه بر آن است تا با فراهم ساختن هر چه بیشتر زیرساخت های لازم، دخالت کاربر را محدود و تمامی اقدامات را در حوزه های مختلف شهرداری این کلانشهر به صورت سیستمی درآورد و تا کنون نیز فعالیت های مطلوبی در این زمینه اجرایی شده است.

علی ترکاشوند گفت: شهرداری کرج یکی از اولویت های کاری خود را تحقق اتوماسیون اداری در حوزه های مختلف این دستگاه قرار داده است تا شهرداری بدنه سنگین و حجیمی نداشته باشد چرا که این امر از تحرک و چالاکی دستگاه می کاهد.

شهردار کرج ضمن تأکید بر استفاده از تکنولوژی های روز در جهت خدمت رسانی به شهروندان، اتوماسیون اداری را گام نخست در راستای تحقق دولت الکترونیک خواند و اظهار داشت: پیاده سازی اتوماسیون اداری در برخی از حوزه ها در راستای استفاده بهینه از تکنولوژی های روز یکی از اقدامات ضروری و مفید شهرداری کرج بوده است که افزایش آن بویژه می تواند دسترسی شهروندان را به خدمات قابل ارائه شهرداری تسهیل نماید.

ترکاشوند ادامه داد: تسریع در امورات ارباب رجوع، افزایش دقت در انجام کار، عدم مفقود شدن نامه ها، تسهیل در گزارشات و پیگیری موضوعات مختلف، مشاهده چرخه نامه ها و … از جمله مزایایی که می توان برای اتوماسیون اداری در نظر گرفت.

وی با بیان اینکه همچنین راه اندازی و استقرار این سیستم تسهیل کننده تحقق اقتصاد مقاومتی در فرآیند داخلی شهرداری می باشد، گفت: راه اندازی و تثبیت سیستم های مکانیزه و الکترونیکی و حرکت به سمت حذف فعالیت های فیزیکی نوید بخش آینده ای روشن در عملکرد رو به رشد شهرداری در زمینه کاهش هزینه ها و افزایش کیفیت خدمات خواهد بود.

این مسئول اضافه کرد: سیستم اتوماسیون اداری بر افزایش صحت، دقت و اقتصادی بودن تصمیم گیری مدیران نیز تاثیر بسزایی دارد و باید مبانی مفهومی اتوماسیون اداری، در فراگیر ترین شکل خود در ادارات و دستگاه ها در یک قالب مبتنی بر توسعه فرهنگ سازمانی، به کارکنان آموزش داده شود؛ در این زمینه هم، استفاده از تیم متخصص و اساتید مجرب دانشگاه یا همکاری شرکت های متخصص اتوماسیون اداری استفاده شود که این امر با جدیت هر چه تمام از سوی شهرداری کرج در حال انجام است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار