کد خبر: 848568
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۱
مدیر روابط عمومی سازمان پارکها ی کرج :
مدیر روابط عمومی سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری کرج حضور اصحاب رسانه را بازوان توانمند حوزه فرهنگ در جامعه بیان کرد.

مرجان سادات مساعد مطلب فوق رابیان کرد و گفت : طی مدت 14 روز برگزاری جشنواره لاله ها صد ها هزاران نفر از شهروندان از جشنواره لاله ها بازدید کردند و اسباب رضایت مندی آنان تا حد ممکن در این رویداد برآورده شد.

وی با اشاره به حضور مستمر و موثر اربابان جراید و اصحاب رسانه درپنجمین جشنواره لاله های کرج اظهار داشت: در این ایام خبرنگاران، عکاسان و نمایندگان رسانه‌‌های محلی و ملی از صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران گرفته تا خبرگزاری‌ها و روزنامه‌‌ها و سایت‌‌ها، شبانه‌روز همراه ما بودند و با پوشش خبری وقایع و تصاویر مربوط به بزرگترین رویداد زیست محیطی استان البرز، اخبار مربوطه را به بهترین نحو ممکن اطلاع رسانی کردند.

وی با اشاره به حضور مستمر و موثر اربابان جراید و اصحاب رسانه درپنجمین جشنواره لاله های کرج گفت: در این ایام خبرنگاران، عکاسان و نمایندگان رسانه‌‌های محلی و ملی از صدا و سیمای جمهوری اسلامی گرفته تا خبرگزاری‌ها و روزنامه‌‌ها و سایت‌‌ها، شبانه‌روز همراه ما بودند و با پوشش خبری وقایع و تصاویر مربوط به بزرگترین رویداد زیست محیطی استان البرز اخبار مربوطه را به بهترین نحو ممکن اطلاع رسانی کردند.

مساعد استقبال بی نظیر بازدید کنندگان از جشنواره را مرهون تلاش های مجدانه و سخت کوشانه این قشر زحمت کش بیان کرد و افزود: صاحبان خبر و رسانه به همراه عکاسان با ذوق و فعال استان البرز با تمام توان اجرایی در روزهای برپایی جشنواره در کنار مجموعه سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری کرج بودند و برای اینکه لاله بتواند نماد شهر کرج باشد تمام تلاش خود را کردند.

این مسئول در پایان سخنان خود اعلام داشت: با تقدیم صمیمانه ترین احترامات به اصحاب رسانه و خبر به عنوان بازوان تواند حوزه فرهنگ که همواره در حمایت از سازمان در زمینه فعالیتهای فرهنگی و ترویجی کوشا بوده اند نهایت سپاس و قدر دانی را داریم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار