کد خبر: 848515
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۰
«پشت ابرها» وارد مراحل فني شد
آبان‌ماه سال گذشته مجيد مجيدي پيش‌توليد تازه‌ترين فيلمش را با عنوان «پشت ابرها» در هند آغاز کرد که امروز بعد از گذشت چهار ماه از کليد خوردن فيلم بالاخره فيلمبرداري آن به پايان رسيد.
اين فيلم همکاري ديگري ميان مهران کاشاني، فيلمنامه‌نويس و مجيدي است که پيش از اين در «آواز گنجشک‌ها» تجربه موفقي را از سر گذرانده بودند.
 
به گزارش روابط عمومي فيلم «پشت ابرها»، فيلمبرداري آخرين ساخته مجيد مجيدي در دو شهر هند يعني بمبئي و جيپور به پايان رسيده است و مراحل فني فيلم در هند انجام خواهد شد. همچنين تدوين اين فيلم مدتي است در کشور هند توسط حسن حسندوست آغاز شده و از قرار معلوم تمام مراحل بعدي نيز در اين کشور انجام مي‌شود. همه عوامل فيلم به جز بخش تدوين و فيلمنامه هندي هستند.
 
فيلمنامه اين فيلم که در ايران پروانه ساخت گرفته، از سوي محمدرضا طالش‌مجيدي و مهرداد کاشاني نوشته شده و تهيه‌کنندگي اين اثر برعهده مجيد مجيدي و يک شرکت هندي است. فضاي «پشت ابرها» همانطور که مجيدي در گفت‌وگوهايش به آن اشاره کرده در حال و هواي فيلم‌هاي قبلي او خواهد بود.
 
همزمان با برگزاري شصت‌و‌هفتمين جشنواره بين‌المللي فيلم برلين از اولين پوستر اين فيلم در بازار فيلم اروپا نيز رونمايي شد. خلاصه داستاني از اين فيلم منتشر نشده، اما با توجه به پوستر آن به نظر مي‌رسد فيلم تازه مجيدي باز هم توجه خاصي به نوجوانان و جوانان دارد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار