کد خبر: 848484
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۶
فرناندینیو

هافبک برزیلی منچسترسیتی عنوان کرد نتیجه داربی منچستر می‌تواند سرنوشت تیم‌ها برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان را مشخص کند.

به گزارش ایسنا و به نقل از اکسپرس، دو تیم منچسترسیتی و منچستریونایتد فردا شب (پنجشنبه) در دیداری حساس در لیگ برتر در حالی برابر هم به میدان می‌روند که سیتی با یک امتیاز بیشتر از یونایتد در رده چهارم قرار دارد.

فرناندینیو درباره این جدال گفت: یونایتد تیم خوبی است. بردهای اخیر این تیم، روحیه آنها را بالا برده است. یونایتد فقط یک امتیاز با ما فاصله دارد. باید بدانیم دیدار سختی برابر آنها خواهیم داشت. این بازی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان تعیین کننده است چون یونایتد در جدول پشت سر ما قرار دارد. باید بتوانیم آنها را شکست بدهیم. در بازی برابر آرسنال بدشانس بودیم و همین باعث شد نتوانیم به فینال جام حذفی برسیم. این بازی هم مثل بازی با آرسنال پرفشار خواهد بود. امیدوارم این بار شانس با ما باشد تا بازی را ببریم.

فرناندینیو درباره حضور خود در این دیدار نیز گفت: تمام تلاشم را به کار می‌گیرم تا بتوانم در این دیدار تیمم را همراهی کنم. فکر نمی‌کنم مشکل خاصی داشته باشم. به احتمال فراوان با ۱۰۰ درصد توان برای تیمم به میدان خواهم رفت.

فصل بدون جام گواردیولا و سیتی در حالی رو به اتمام است که این تیم تنها امیدوار به کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا خواهد بود. برای گرفتن سهمیه نیز رقابت سختی بین سیتی، یونایتد، لیورپول و حتی آرسنال وجود دارد. 

انتهای پیام

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار