کد خبر: 848481
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۴
توماس باخ

توماس باخ، رییس کمیته بین‌المللی المپیک (IOC) اعلام کرد که IOC تاکنون آنقدر موفق نبوده است. باخت رمز موفقیت IOC را پذیرفتن ایده‌های مختلف برای تغییر دانست.

به گزارش ایسنا و به نقل از Inside the games، انتقادهای زیادی درباره کاهش تعداد نامزدها برای میزبانی المپیک به IOC شده بود. توماس باخ اعلام کرد در حال حاضر اسپانسرها و سهامداران علاقه دارند با جنبش المپیک قرارداد امضا کنند. المپیک در حال حاضر با پخش تلویزیونی تا سال ۲۰۲۳ قرارداد داریم.

باخ در این زمینه گفت: در حال حاضر وضعیت سیاسی و اقتصادی سراسر دنیا در حال تغییر و جهان شکننده‌تر شده است. خطرات در تمامی قاره‌ها بیشتر و بیشتر می‌شوند. با این حال المپیک تنها واقعه‌ای است که همچنان تمامی ملت‌های جهان را به هم نزدیک می‌کند و زیر یک سقف جمع می‌کند. در المپیک ریو با وجود مشکلات این کار را انجام دادیم. البته نمی‌توانیم مشکل پروسه نامزدی برای میزبانی المپیک را نادیده گرفته و انکار کنیم.

باخ ادامه داد: پروسه میزبانی در حال حاضر پیچیده و هزینه‌بر است. ممکن است که تا ۵ سال یا ۱۰ سال آینده تغییراتی در این پروسه ایجاد شود. پروسه باید کم‌هزینه‌تر، موثرتر و قابل انجام‌تر باشد. امیدوارم از سال ۲۰۲۶ این اتفاق بیفتد.

انتهای پیام

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار